2018 כמעט מהניילונים: טויוטה CH-R ב-122,500 שקל

חדש: דגמי 2018 טויוטה CH-R היברידית מחברת ליסינג עם עד 8,000 ק"מ על השעון, במחיר שיחסוך לכם 18,203 שקל מול חדש מהיבואן ( מדור שיווקי)

מדור צרכנות 12 בדצמ, 2018
טויוטה CHR 2018

עסקת "כמעט חדש מהניילונים" הינה עסקת רכישת דגמי 2018 משומשים אשר נבחרו בקפידה ואשר צברו מספר ק"מ נמוך ( עד 8,000 ק"מ). הרכבים חוסים תחת אחריות היבואן מרגע עלייתם לכביש והלקוח ייהנה מאחריות היבואן ליתרת התקופה עפ"י תנאי היבואן. בתמורה לרכישת רכב כמעט חדש עם ק"מ נמוך מאוד, תיהנו גם ממחיר זול לא רק מול רכישה של חדש מהיבואן, אלא גם מול הצעות "0 ק"מ, לצד אספקה מהירה במיוחד (עד 5 ימי עסקים).


פרטי המבצע טויוטה CH-R היברידית

הקרוסאובר המעוצב המשלב בין מרכב עליון דומה רכב קופה לבין בסיס מפתה של רכב פנאי. מנוע 1.8 ליטר ומנוע חשמלי המפיקים הספק כולל של 122 כ"ס ומציעים חווית נהיגה היברידית חוויתית עם תצרוכת דלק של 26.3 ק"מ לליטר בממוצע לפי נתוני היצרן.

רמת גימור CLUB הכוללת בין השאר: מולטימדיה עם מסך מגע "8 נשלטת מההגה, מצלמת רוורס, חיבורי USB ו-AUX, דיבורית BT, הנעה ללא מפתח, חיישני תאורה וגשם, תאורת LED ליום, חישוקי סגסוגת קלה ״17, בלם יד חשמלי ועוד. אבזור בטיחותי מתקדם הכולל את חבילת הבטיחות המקורית "טויוטה TSS" הכוללת: 7 כריות אוויר, מערכת התרעה על שמירת מרחק עם בלימה אוטונומית, התרעת סטייה מנתיב עם תיקון אקטיבי של ההגה, בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת זיהוי תמרורי דרך, מערכת להתראה על עייפות הנהג, מראה פנימית מתכהה אוטומטית בעת סנוור והחלפת אורות אוטומטית.

צבעים במלאי: לבן, אפור ושחור

מחירון יבואן: 140,703 
המחיר שלנו: 122,500 
תנאי העסקה
    • עסקת "כמעט חדש מהניילונים" הינה עסקת רכישת רכב משומש (בעלים 01) מחברת ליסינג והשכרה
    • רכבי הקטגוריה הנ"ל הינם רכבים אשר נבחרו בקפידה ואשר צברו מספר ק"מ נמוך ( עד 8,000 ק"מ).
    • הרכבים חוסים תחת אחריות היבואן מרגע עלייתם לכביש והלקוח ייהנה מאחריות היבואן  ליתרת התקופה עפ"י תנאי היבואן.
    • מפרט הרכב הינו לצורכי מידע בלבד וכפוף לשינויי היבואן.
    • תשלום מקדמה בסך 2,000 ₪ מקנה זכות להשלמת העסקה (התשלום יקוזז ממחיר הרכב המלא).
    • הרכב יסופק תוך 5 ימי עסקים עם הצגת אישור העברת התשלום המלא.