2020 טויוטה C-HR מתחדשת ומתחזקת בגרסת 184 כ"ס

הקרוסאובר הפופולרי טויוטה C-HR זוכה למתיחת פנים של אמצע החיים הכוללת עיצוב מעודכן, מולטימדיה משודרגת וגרסת 2.0 ליטר היברידית 184 כ"ס שמצטרפת לדגם המוכר.

ששי כהן 01 באוק, 2019
טויוטה C-HR החדשה 2020

קצת יותר מ-3 וחצי שנים לאחר שהוצג לראשונה טויוטה C-HR, הקרוסאובר הקומפקטי בעל העיצוב הייחודי של היצרן, שזוכה לפופולריות גבוהה בישראל ובעולם, מודיעה טויוטה על מתיחת פנים לדגם לשנת 2020, הכוללת עדכונים קלים למראה, מולטימדיה מתקדמת יותר ותוספת גרסה מחוזקת, המטפלת בנקודת התורפה העיקרית של הדור הנוכחי, הנוגעת לביצועים פושרים בדגם ההיברידי.


ה-C-HR החדש ל-2020 זוכה לנגיעות קלות בעיצוב בחזית ומאחור, המבקשות להקנות לרכב מראה מעט יותר מודרני, ויחד עם זאת שומרות על העיצוב המקורי המוצלח והשרירי דמוי קופה של הרכב, ולא מקלקלות אותו כפי שנעשה לעיתים במתיחות פנים שונות. עיקר השינויים במראה כולל יחידות תאורה חדשות בטכנולוגיית LED מלאה בחזית ומאחור, פגושים בעיצוב חדש וספוילר אחורי בצבע שחור מבריק.

בתוך תא הנוסעים זוכה הרכב למולטימדיה מקורית חדשה "8 הכוללת לראשונה תמיכה ב-Apple CarPlay ו-Android Auto, המאפשרים גם הרצת Waze ושלל אפליקציות נוספות ישירות מהנייד.
טויוטה C-HR החדשה 2020

החידוש העיקרי נמצא מתחת למכסה המנוע, שם מטפלת טויוטה באחת מנקודות התורפה העיקריות של הדגם הנוכחי, עם הצטרפותה של גרסה היברידית 2.0 ליטר חזקה, המפיקה 184 כ"ס ומאפשרת ביצועים נמרצים יותר מביצועי הדגם המוכר שימשיך להיות משווק לצידו עם מנוע 1.8 ליטר 122 כ"ס. מעבר לביצועים המשופרים, מבטיחים בטויוטה שגם הגרסה החזקה תציע תצרוכת דלק ופליטת מזהמים נמוכים, אך לעת עתה לא מספקים נתוני ביצועים של הדגם החדש למעט בסעיף פליטת ה-CO2 שעומד על 118 גרם לק"מ לעומת 109 גרם לק"מ לפי תקן ה-WLTP החדש והמחמיר יותר. מעבר לכך, 2 הדגמים יציעו שיפור בבידוד הרכב מרעשי חוץ ומנוע, וגרסת ה-2.0 ליטר זוכה גם למתלים שונים וכיול הגה ספורטיבי יותר.

טויוטה C-HR 2020 המחודש יגיע לארץ ככל הנראה ברבעון הראשון של 2020, ומעניין יהיה לראות מה יקרה למחיר הרכב, לנוכח המיסוי הירוק המחודש שעתיד לפגוע בדגמים ההיברידים ולגרום לייקור נוסף שלהם כבר בינואר הקרוב.




אנחנו גם ב-Facebook

Facebook Pagelike Widget

עקבו אחרינו באינסטגרם

  • 14 1
  • 22 1
  • 17 0
  • 22 3
  • 22 2
  • 10 0
  • 15 0
  • 12 0