יזמים בתחום התחבורה החכמה? בואו לקבל תמיכה כספית !

קול קורא ליזמים וסטארט אפים בתחום התחבורה החכמה: מנהלת תחליפי דלקים והמכון לחדשנות תחבורתית באוניברסיטת ת"א- קפסולה, יעניקו תמיכה ליזמים פוטנציאלים בתחום התחבורה החכמה.

ששי כהן 30 בינו, 2017

מנהלת תחליפי דלקים ותחבורה חכמה במשרד רוה"מ, יחד עם המכון לחדשנות תחבורתית באוניברסיטת ת"א – קפסולה, יוצאים בקול קורא לחברות הזנק ויזמים המעוניינים להשתתף במאיץ (smart mobility accelerator) בתחום "התחבורה החכמה". ה- Accelerator ששוכן בבניין פורטר של ביה"ס ללימוד הסביבה, מציע מספר רב של יתרונות ליזמים במהלך ארבעת חודשי הפעילות:




רשת קשרים רחבה לחברות מובילות בעולם בתחומי הרכב, תחבורה, לוגיסטיקה ועוד על מנת לבצע מולן תהליך יעיל ומהיר של אישוש מוצר-לקוח. קפסולה מעניקה ליזמים מתודולוגיה וכלים, משקיעים ויזמים סדרתיים כמנטורים, חשיפה לחוקרים ואנשי אקדמיה מובילים בטכנולוגיות רלבנטיות, וקשרים למשקיעים ומקום עבודה במרחב משותף בבניין פורטר הצופה על נתיבי איילון בקרבת תחנת הרכבת. ההשתתפות במיזם היא ללא תשלום, בשום שלב. יתרה מזאת, כל כניסת מיזם למאיץ, תזכה את יזמיו במענק של 100,000 ש״ח, ללא כל דרישה לתמורה בהון החברה, תמלוגים או זכויות בנכסים רוחניים.




התכנית מכוונת למיזמים בעלי רעיון מוצר או שירות עם פוטנציאל להשפעה משמעותית בשוק הגלובלי. מטרתה לספק ליזמים כלים, הכוונה וקשרים שיאיצו אותם להשקעה ראשונית אחר תום המחזור. ניתן להגיש מועמדות עד לתאריך 10.02.17 בלינק הבא: http://www.capsula.studio/apply. ההכרזה על המשתתפים הסופיים במאיץ תתבצע בתאריך 10.03.17.