3 דגמים חדשים ל-KTM בישראל

ד.ל.ב מוטוספורט יבואנית אופנועי KTM משיקה שלושה אופנועים חדשים בישראל: אנדורו 690 R, דיוק 890 ו-SMC 690R. המחירים יחלו מ-68,685 שקל.

ששי כהן 28 באפר, 2021
KTM דיוק 890

ד.ל.ב מוטוספורט, מקבוצת לובינסקי, משיקה 3 דגמים חדשים של KTM בישראל, בעזרתם מקווה היבואן לשמור על כוחו כמותג האופנועים המוביל בישראל, כאשר ברבעון הראשון של 2021 עלו לכביש כ-310 מדגמי ק.ט.מ, המהווים 17.8% מכלל שוק האופנועים בישראל. נתונים המציבים את KTM כמותג האופנועים הנמכר ביותר ברבעון זה. לדברי היבואן, באמצע הרבעון השני של השנה, צפויים להגיע לארץ עוד 6 דגמי אדוונצ'ר חדשים של המותג. 


3 דגמים חדשים בישראל

KTM דיוק 890

זמן קצר לאחר השקת גרסת ה-R הקיצונית בישראל, מושקת גרסה ספורטיבית חדשה המכוונת יותר לשימוש על גבי הכביש הציבורי. ה- 890 DUKE שומר על כל התכונות שהפכו את גרסת ה-R למהנה ומבוקשת במיוחד – משקל קל (169 ק"ג בלבד), עיצוב מובחן, התנהגות כביש חדה ומהנה במיוחד. הודות לעליה בנפח המנוע ל-889 סמ"ק (789 סמ"ק ב-DUKE 790), ה-KTM DUKE בגרסתו החדשה יפיק ממנוע ה-LC8c 115 כ"ס (10 יותר מה-DUKE 790) וכן 9.3 קג"מ (0.5 קג"מ יותר מה-DUKE 790), תוך שהוא מוסיף 20 אחוז למסה המסתובבת, דבר המשפר את יציבות האופנוע בפניה והופך את פעולת המנוע לחלקה יותר בסל"ד נמוך. זאת כמובן לעמידה בתקן יורו 5 החדש.

ה- 890 DUKE הנו אופנוע רבגוני ושימושי במיוחד, בכל תנאי הרכיבה גם ברכיבת יומיום, גם ברכיבה ספורטיבית וגם בימי מסלול. בזכות מערך אלקטרוני מלא שכולל בין היתר גם מצבי רכיבה משתנים (גשם, סטריט, ספורט ומסלול) המשפיעים על שלל מערכות האופנוע, כולל בקרת האחיזה עם 9 מצבים, ניתן לשנות את תגובות האופנוע בהתאם לכל שימוש. בנוסף לכך, ה- KTM 890 DUKE מצויד גם במערכת אנטי ווילי, בחירה מבין שלוש תגובות מצערת, בקרת זינוק, מערכת ABS המתחשבת בזווית ההטיה ועוד.

הדגם מצויד גם בבולמי WP APEX חדשים (בקוטר 43 מ"מ מלפנים) ובולם יחיד מאחור שמתאימים למגוון רחב של רוכבים, מושבו נמוך יותר מגרסת ה-R (820 מ"מ מהקרקע) כדי להתאים גם לרוכבים נמוכים יותר, החישוקים הקלים נועלים צמיגי קונטיננטל ContiRoad שמספקים אחיזה טובה מאוד באספלט יבש ורטוב, לוח המחוונים הנו LED צבעוני וגם לו רשימת שדרוגים ארוכה בקטלוג ה-POWERPARTS.

מחיר ה- KTM 890 DUKE עומד על 77,685 שקל.

KTM אנדורו 690 R החדש 2021

KTM אנדורו 690 R החדש 2021

KTM אנדורו 690 R

KTM 690 ENDURO R החדש ממשיך לפרוץ את גבולות היכולת בשטח ובכביש עם דגם ה-2021 החדש שמושק בישראל. בדורו החדש, אופנוע זה קיבל מספר שדרוגים חשובים במערך האלקטרוני ובמתלים, כדי להעצים את חוויית הרכיבה וכמובן הבטיחות. מערכת ABS חדשה לגמרי ומתקדמת יותר, מתחשבת כעת בזווית ההטיה של האופנוע ומאפשרת לרוכב לבחור בקלות באמצעות מתג תוך כדי הרכיבה, את אופי עבודת המערכת – פעולה על שני הגלגלים, פעולה על הגלגל הקדמי בלבד וניתוק מלא, ללא הצורך בשימוש בדונגל ייעודי. כמו כן, נוסף מתג בחירת מצבי רכיבה – סטריט ושטח, אשר לא רק משפיעים על תפוקת המנוע, אלא גם על מערכת ה-ABS בהתאם. מתלי ה-WP EXPLOR כוילו מחדש ומציעים כאת ספיגה משופרת בכל תנאי הרכיבה. מנוע הסינגל של ה- KTM 690 ENDURO R מפיק 74 כ"ס וכן 7.5 קג"מ בגרסתו הלא מוגבלת.

מחיר הדגם נקבע על 68,685 שקל.

KTM SMC 690 R החדש 2021

KTM SMC 690 R החדש 2021

KTM 690 SMC R

ה-690 SMC R פנה תמיד במובהק לרוכבים חמי מזג, אשר מעוניינים ביכולות קצה בכביש ובמסלול, הודות למשקל נמוך במיוחד, התנהגות כביש חדה מאוד ומנוע כוחני. עבור שנת 2021, אופנוע זה ממשיך לשפר את המתכון הקיים עם מספר ליטושים חשובים במערכות האלקטרוניות, הבלימה ובעיצוב. הדגם מקבל את אותה מערכת ABS כשל גרסת ה-ENDURO R המאפשרת לרוכב לשלוט בפעולת המערכת תוך כדי רכיבה. מערכת הבלימה מקבלת את הדור העדכני ביותר של הקאליפר הקדמי, ברמבו M 4.32 להעצמת יכולות הבלימה והתחושה עבור הרוכב, עם דיסק יחיד בקוטר 320 מ"מ מלפנים (240 מ"מ מאחור). צביעה חדשה מרעננת את המראה התוקפני של ה- ה-KTM 690 SMC R וממיר קטליטי חדש מבטיח עמידה בתקן יורו 5.

מחיר הדגם נקבע על 69,685 שקל.

מחירי האופנועים אינם כוללים אגרת רישוי.


עוד מדו גלגלי