הנה עוד סיבה מדוע התחרות משתלמת ומועילה לצרכן. כמעט שנה לאחר שחזרה לארץ טויוטה קאמרי היפנית האמריקנית עם תג מחיר מרגיז המתחיל ב- 220 אלף ש"ח לדגם הבנזין ו- 240 אלף ש"ח לדגם ההיברידי, נחתה בחודש החולף בארץ ניסאן אלטימה , אחת מיריבותיה העיקריות בארה"ב, עם תג מחיר התחלתי תחרותי של 174,900 ש"ח לדגם מאובזר ו- 199,900 ש"ח לדגם מאוד מאובזר. יבואן טויוטה מצידו, אמנם שיווק את הקאמרי בתקופה האחרונה ב-10,000 ש"ח הנחה, אך הגעת האלטימה ללא ספק סייעה למבצע הנוכחי של הקאמרי בו גדלה ההנחה ל- 20,000 ש"ח לדגם ההיברידי.
אם נסתכל לרגע במחירי הדגמים בארה"ב, נגלה שמחיר ניסאן אלטימה מאובזרת עומד על 24,720$ ומחיר טויוטה קאמרי ברמת הגימור המוכרת מהארץ XLE עומד על 25,810$. אז איך פער מחיר של 1,100$ בארה"ב הופך ליותר מ-20,000 ש"ח בארץ ?
בכל מקרה, הצטרפותה של ניסאן אלטימה לשוק המקומי בהחלט מבורכת, ועלולה בעקיפין לנער גם את קטגוריית מכוניות המנהלים הקלאסית בארץ ( מאזדה 6, פורד מונדאו ודומותיהן ) שסובלת מתמחור מאוד גבוה ביחס לתמורה לצרכן הפרטי, עם מחיר שנע סביב ה- 167 אלף ש"ח ובעיקר ומעלה , המסבסד היטב את חברות הליסינג שרוכשות את אותן מכוניות להערכתנו לפחות ב-30,000 ש"ח פחות.
טויוטה קאמרי בהנחה של 20,000 ש"ח
התחרות משתלמת: נחיתתה בארץ של ניסאן אלטימה עם תג מחיר תחרותי של 174,900 ש"ח, זרזה את יבואנית טויוטה להוזיל את הקאמרי המתחרה בשיעור של עד 20,000 ש"ח מהמחירון.