יונדאי I30N תנחת בישראל עוד השנה

3,000 הזמנות באירופה מתחילת השנה, גרסת פאסטבק מעוצבת שמצטרפת להיצע וסרטון משעשע של נהיגה מרומא לפריז ב-8 דקות: יונדאי I30N הספורטיבית מייצרת עניין ותגיע לישראל עוד השנה !

ששי כהן 27 בספט, 2018

מספר חודשים לאחר שהחל שיווק יונדאי I30 N, מכונית הספורט הראשונה של החברה המיועדת לאירופה, חושפת החברה פרטים ראשונים על גרסת הפאסטבק 5 דלתות המעוצבת של ה-N, המצטרפת להיצע ותוצג רשמית בתערוכת פריז שתיפתח בתחילת אוקטובר.

ה-i30N הספורטיבית שנועדה להתחרות בדגמים כמו פולקסווגן גולף GTI, פיג'ו 308 GTI ואחרים, רושמת הצלחה מרשימה במכירות (ומעל לתחזית היצרן) עם קרוב ל-3,000 מכוניות שנמכרו במחצית הראשונה של 2018 באירופה, כשבשוק הגרמני הוזמנו כל 100 יחידות ה-"First Edition" בתוך 48 שעות !

גרסת הפאסטבק המעוצבת של ה-N שנחשפת כעת, זוכה לאותו מפרט טכני ספורטיבי, הכולל בין השאר: מנוע טורבו 2.0 ליטר שמוצע בהספקים של 250 כ"ס ומומנט מרבי של 35.6 קג"מ, או בגרסה מחוזקת עוד יותר של 275 כ"ס, המציעים תאוצה ל-100 קמ"ש ב-6.4 שניות ו-6.1 שניות בהתאמה, יחד עם שילוב לתיבת הילוכים ידנית עם 6 הילוכים, בולמים אדפטיביים, שלדה משודרגת ומחוזקת של ה-i30 החדשה ואופציה לדיפרנציאל מוגבל החלקה נשלט אלקטרונית.

רושמת שיא חדש: רומא לפריז ב-8 דקות ?

כחלק ממסע הפרסום ל-I30N פאסטבק החדשה, משחרר היבואן גם סרטון חדש ומשעשע בו מבטיחה מכונית הספורט החדשה נהיגה מפריז לרומא ב-8 דקות, מסלול של 1,420 ק"מ שגם מטוס קרב לא יעשה… צפייה בסרטון חושפת שהיצרן לא שיקר, רק שבמקום מסע בין בירות צרפת ואיטליה, ביצעה המכונית מסע בין 2 כפרים בדנמרק העונים לשמות זהים כשהמרחק ביניהם עומד על קרוב ל13 ק"מ. בכל מקרה, נרשם שיא עולמי במהירות הנסיעה בין הכפרים…

מתי בארץ?

יונדאי I30 N צפויה לנחות בישראל לקראת סוף השנה הנוכחית בגרסת ה-5 דלתות ולהצטרף לפלח המשפחתיות הקומפקטיות הספורטיביות. נותר לקוות שגרסת הפאסטבק המעוצבת שתוצג רשמית בתערוכת פריז, תגיע בהמשך גם אלינו. מחיר הדגם בארץ יפורסם עם ההשקה.