3 וחצי שנים לאחר שהוצג הדור הנוכחי של קיה פיקנטו, מכונית המיני הנמכרת ביותר בישראל בשנים האחרונות, חושפת המכונית מתיחת פנים מקיפה לדגם הכוללת עדכונים קוסמטים קלים לעיצוב, תוספת של חבילת בטיחות רחבה מהדגם הנוכחי, שדרוג האבזור ומעבר ליחידות כח חדשות, כולל לראשונה תיבת הילוכים רובוטית.
עיקר השינויים מבחינת עיצוב בפיקנטו המחודשת נוגע לעיצוב מחודש לחזית הרכב (יחידות תאורה, פגוש וגריל חדשים), כאשר בצידי הרכב נרשמים חישוקי גלגלים בעיצוב חדש ובחלקה האחורי עוצבו מחדש יחידות התאורה והפגוש שזוכה לצמד יציאות מפלט בעיצוב ספורטיבי (בגרסת ה-GT וכנראה רק עיצוב ולא באמת אגזוזים…). דגמי ה-GT LINE וה-X-LINE זוכים אף הם לעיצוב המחודש.
בתוך תא הנוסעים מדובר בעדכונים קוסמטים קלים, שעיקרם מולטימדיה חדשה עם מסך "8 התומך לראשונה באנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי, ריפודי מושבים חדשים ועדכונים קלים ללוח השעונים. היצע המנועים יכלול מנועי בנזין 1.0 ליטר 3 צילינדרים שיוצע בשילוב לתיבה ידנית או רובוטית חד מצמדית (אותו קיבלה גם יונדאי i10 החדשה), שיוצעו בהספקים של 67 כ"ס בגרסת הבסיס או 100 כ"ס בגרסת טורבו. סביר להניח שגם מנוע ה-1.2 ליטר החדש של היצרן יוצע בדגם הנ"ל ויהיה הרלוונטי ביותר לשיווק בארץ.
בסעיף הבטיחות מיישרת הפיקנטו קו עם המקובל כיום בתעשייה, ומאמצת לצידה של מערכת הבלימה האוטונומית שמוצעת כיום בדגם, גם התרעת סטייה מנתיב עם תיקון אקטיבי של ההגה, החלפת אורות אוטומטית, התרעת שטח מת במראות הצד (כולל התרעה על תנועה חוצה מאחור), התרעת עייפות הנהג ועוד.
קיה פיקנטו החדשה 2021 תגיע לשווקים הראשונים באירופה כבר ברבעון השלישי של השנה. לארץ היא לא צפויה להגיע לפני הרבעון הראשון של 2021.