אם אתם לא גרים בסין אז כנראה שמיניוואן של לקסוס הוא לא משהו שעלה לכם פעם בראש. 3 שנים לאחר שהשיקה לקסוס את הדור הראשון של ה-LM, המיניוואן היחיד בעולם מתוצרת החברה שיועד לשוק הסיני חובב הרכבים הגדולים והמפוארים, חשפה הבוקר החברה בתערוכת הרכב של שנגחאי את הדור השני של הדגם, הכולל הפעם הבטחה לשווק אותו ביותר מ-60 מדינות בעולם, כולל בשוק הביתי ביפן, ארה"ב ואפילו אירופה, מה שיסלול לו את הדרך גם לארץ.
המיניוואן החדש של לקסוס זוכה לעיצוב חדש עם מראה אווירודינמי ואלגנטי המיישר קו עם שפת העיצוב הנוכחית של היצרן, כולל הגריל המוגזם בחזית. המידות צמחו בדור החדש ומבשרות על מיניוואן אמיתי עם אורך של 5.12 מטרים, רוחב של 1.89 מטר וגובה של 1.95 מטר, ובסיס הגלגלים נמתח על 300 ס"מ ומאפשר גרסאות 6 או 7 מושבים וכן גרסת "סוויטה" יוקרתית במיוחד הכוללת ארבעה מושבים בלבד.
כמו בכל דגמי לקסוס, גם כאן מתקבלת הבטחה לאומנות יפנית בעיצוב תא הנוסעים ותחושת אווריריות ונוחות שתעטוף כל נוסע, עם דגם על שימושיות (פתחי מיזוג עם שליטה נפרדת, מושבים נוחים מחוממים, מאווררים ומתכווננים חשמלית, תאורה אישית, מחזיקי כוסות, תאי אחסון, יציאות USB, מטענים אלחוטיים, שליטה על הגג, ווילונות ועוד לכל נוסע ברכב, לצד תאורת אווירה ב-64 גוונים הכוללת "תוכניות תאורה מרגיעות", ושילוב דיפונים איכותיים, שטיחים מהודרים ושלל חומרי בידוד המבטיחים נסיעה שקטה במיוחד.
גרסת הסוויטה 4 מושבים, כוללת כבר קבינה בסגנון מחלקה ראשונה במטוס, עם כורסאות מפנקות, מקרר אחורי, מחיצה המפרידה בין תא הנהג לקבינת הנוסעים וצג "48 המשולב בה, מתחת לחלון המאפשר גם השקפה קדמית על הדרך. דלתות הצד אגב נפתחות כמובן חשמלית וכוללת סגירה רכה ושקטה ומנגנוני בטיחות המונעים פתיחה לא רצויה או יציאה לא בטוחה מהרכב.
ה-LM תוצע עם צמד מנועים לבחירה: טורבו בנזין 2.4 ליטר ו-2.5 ליטר אטמוספרי בנזין המשודכים לתיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית. לצידם יהנו הנוסעים מחבילת הבטיחות החדשה של לקסוס, ולנהג מובטחת סביבה עם עיצוב נקי ומיעוט מתגים, לוח מחוונים דיגיטלי ומסך מולטימדיה מרכזי גדול ואפילו הבטחה להנאה מנהיגה. לעת, עתה, החברה לא חושפת נתוני ביצועים אודות הדגם או צריכת דלק.
לקסוס LM אמורה להגיע לשווקים ראשונים בתחילת 2024. פרטים נוספים על הדגם יפורסמו בקרוב.