לקסוס IS300h בישראל

מכונית הספורט סדאן הדינאמית של לקסוס, תשווק תחילה בדגם ה- IS300h ההיברידי המבטיח ביצועים חמים לצד תצרוכת דלק של 22.7 ק"מ לליטר ואבזור עשיר כסטנדרט. גם המחיר הופחת ויחל ב- 249 אלף שקל.

ששי כהן 14 באוק, 2013

7 שנים לאחר שהחלה לקסוס את פעילותה בישראל והשיקה מספר דגמים לשוק המקומי ובראשם את דגם ה- IS250 שהיה לדגם הנמכר ביותר של המותג היוקרתי בישראל בשנים הראשונות לשיווק, נוחת בישראל הדור השלישי של ה- IS עם כוונות להתחרות ראש בראש בשוק הספורט סדאן היוקרתי ולזכות בנתח שוק גדול משמעותית מבעבר. בשונה מבעבר, ה- IS החדשה תשווק בתחילת הדרך רק בגרסה היברידית חסכונית ולעת עתה גרסת ה- IS250 לא תעשה עליה. עם התחלת שיווק ה- IS ההיברידית, משלימה למעשה לקסוס את מהפכת המכוניות ההיברידיות ומדווחת שלאחר שתפסו כ- 66% מסך מכירות המותג בשנה החולפת, ב – 2013 צפויים הדגמים ההיברידים לאחוז בנתח של 72% ממכירות לקסוס בישראל.

לקסוס IS300h בישראל ( wheel )

לקסוס IS300h בישראל ( wheel )


לצד עיצוב ספורטיבי אלגנטי בשפת העיצוב החדשה של לקסוס – L-finesse, המתבטאת בקווים חדים וספורטיביים יותר, הכולל בין השאר את גריל שעון החול המייחד את דגמי לקסוס החדשים, מבטיחה ה- IS300h החדשה להיות מכונית המכוונת עבור הנהג ומציעה חווית נהיגה ספורטיבית. ה- IS החדשה תשווק בתחילת הדרך בגרסת ה- IS300h ההיברידית המצוידת במערכת היברידית מלאה המשלבת בין מנוע בנזין בנפח 2.5 ליטר ומנוע חשמלי בהספק כולל של 223 כ"ס ומציעה ביצועים טובים מהדגם היוצא עם תאוצה ל- 100 קמ"ש תוך 8.3 שניות ומהירות מרבית של 200 קמ"ש, לצד תצרוכת דלק מרשימה של 22.7 ק"מ לליטר בממוצע לפי הצהרת היצרן, המתאפשרת הודות לשילוב המערכת ההיברידית המצוידת במתג EV- MODE המאפשר נסיעה על חשמל בלבד, במהירות של עד 45 קמ"ש. לשמחת חובבי איכות הסביבה נוסיף שפליטת ה- CO2 של המכונית עומדת על 103 גרם לק"מ בממוצע, המקנים למכונית דרגת זיהום 2.
לקסוס IS300h ( יצרן )

לקסוס IS300h ( יצרן )


בתוך תא הנוסעים, זוכה ה- IS300h לעיצוב חדש לחלוטין בהשראת מכונית העל LFA, והבטחה למרחב פנים משופר עם הודות לבסיס גלגלים שצמח ב- 70 מ"מ ל- 280 ס"מ המקנים לרכב את הנתון הטוב ביותר בסגמנט D פרימיום, עם מרווח משופר ליושבים מאחור ( אחת מנקודות התורפה העיקריות של ה- IS היוצאת ) . למרות השימוש ביחידה היברידית הכוללת סוללות, נפח תא המטען צמח גם הוא ב- 52 ליטר ל- 450 ליטר מכובדים. אבזור הרכב יכלול כסטנדרט ( רמת גימור Executive ) : מערכת מולטימדיה הכוללת מסך צבעוני "7 לשליטה על מספר מערכות הרכב, בקרת אקלים הנשלטת באמצעות ממשק מגע, מערכת ה- Mirror Link – טכנולוגיה המציגה את יישומי הטלפון החכם על גבי המסך המרכזי כדוגמת אפליקציות waze ו- Google Maps, פנסי קסנון ראשיים, גג שמש חשמלי, מושבים בריפוד עור חלקי, מראות צד מתקפלות חשמלית, חישוקי "17 קלים, חיישני אורות וגשם, בקרת שיוט, דיבורית BT,  ועוד. האבזור הבטיחותי עשיר גם הוא כסטנדרט וכולל 8 כריות אוויר, מכסה מנוע אקטיבי המתרומם 7 ס"מ בעת תאונה חזיתית ואמור להקטין את הפגיעה בהולך רגל, צמיגי Run Flat המאפשרים נהיגה ללא אוויר לטווח מוגבל, ולמכונית ציון מלא של 5 כוכבים במבחן הריסוק האירופאי. רמת הגימור האמצעית ( Luxury ) כוללת בנוסף : מושבים בריפוד עור מלא, מתכווננים חשמלית, מצלמת רוורס לסיוע בחנייה וחיישנים קדמיים ואחוריים מקוריים. רמת הגימור הבכירה ( Pemium ) כוללת בנוסף : דיפוני עץ בתא הנוסעים, מערכת keyless, הגה עם כיוונון חשמלי, איוורור למושבים הקדמיים, ועוד.
לאור התחרות העזה המתחוללת בשוק היוקרה, מחיר לקסוס IS300h פחת ב- 7% לעומת ה- IS היוצאת ויחל ב-249,000 שקל לדגם הבסיסי ויגיע עד 289,900 ש"ח לדגם הפרימיום המאובזר ביותר. בכוונת לקסוס למכור כ- 200-300 מכוניות בשנת השיווק הראשונה לדגם, מתוכם כ- 60 מכוניות עד סוף 2013.

לקסוס IS300h בישראל ( wheel )

לקסוס IS300h בישראל ( wheel )