4 שנים לאחר שהוצג וגרם למהפכה בשוק הרכב עם פתיחתו של שוק הקרוסאוברים הקטנים, עובר ניסאן ג'וק מתיחת פנים ראשונה שאמורה להזריק רעננות מול המתחרים המודרניים ולטפל במספר נקודות תורפה של הדגם היוצא. הג'וק, אחד מכלי הרכב הנמכרים ביותר של ניסאן, מכר מאז הוצג כחצי מיליון עותקים ברחבי העולם, כאשר 82% מהלקוחות שלו דיווחו שזו הפעם הראשונה בחייהם בהם רכשו ניסאן.
בכל הנוגע לעיצוב החיצוני, נוסחה מנצחת לא מחליפים. את העיצוב הדרמטי של הג'וק, שכנראה גם בניסאן עצמה לא קיוו לכזאת התלהבות, החליטו לא לעדכן יותר מדי ולהסתפק בפגושים חדשים וקרביים יותר לדגם, לצד יחידות תאורה הכוללות גם תאורת LED, וחישוקי גלגלים בעיצוב חדש. בתוך תא הנוסעים, השינויים מינוריים וכוללים בעיקר אפשרות למערכת שמע עם צג מגע " 5.8, הגה בעיצוב חדש ומספר עדכונים קוסמטיים. השינוי החשוב ביותר, נוגע לנפח תא המטען שצמח בלא פחות מ-40% ל- 354 ליטר ומטפל באחת מנקודות התורפה העיקריות של הדגם היוצא.
מתחת למכסה המנוע, מוסיפה ניסאן להיצע את מנוע הטורבו המוכר של החברה ( המוכר גם ממספר מדגמי רנו ), בנפח 1.2 ליטר, המפיק 115 כ"ס ומומנט מרבי של 20 קג"מ ומשודך לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה או ידנית עם 6 הילוכים. עם המנוע החדש מבטיחה ניסאן תצרוכת דלק משופרת העומדת על 21.85 ק"מ לליטר בממוצע, נתון מרשים המתאפשר בין השאר גם לציוד המערכת במערכת START&STOP. בנוסף, מבטיחים בניסאן גם התנהגות נעימה יותר של הגיר הרציף, הכוללת תחושה של גיר אוטומטי פלנטרי. פליטת ה- CO2 של הדגם עומדת על 129 גרם לק"מ בלבד בדגם האוטומטי.
ניסאן ג'וק החדש צפוי להגיע לארץ לקראת סוף השנה.