GM תפצה בעלי שברולט שסבלו מתקלות בתיבת ההילוכים

סובלים מבעיות בגיר האוטומטי בדגמי שברולט מהשנים 2010-2013? חברת GM במהלך יזום מרחיבה את האחריות לתיבת הילוכים בדגמי שברולט סוניק, קרוז, קפטיבה ואורלנדו משנות הייצור 2010-2013, לתקופה של 5 שנים ותפצה לקוחות ששילמו כבר על התיקון.

ששי כהן 13 בדצמ, 2016
בית UMI החדש לוד

כחלק מניסיון לשפר את בעיות התדמית והאמינות של מותג שברולט, לאחר שמספר דגמים סבלו בשנים האחרונות מתקלות משמעותיות בתיבת ההילוכים האוטומטית, מודיעה היום UMI, יבואנית שברולט, על מהלך יזום כלל עולמי של חברת ג'נרל מוטורס, להרחבת אחריות לתיבת ההילוכים הבעייתית, לצד תיקון תיבות בעייתיות ללא תשלום והחזר כספי ללקוחות שביצעו תיקון עד כה.




המהלך החדש הכולל תיקון והרחבת אחריות ל-5 שנים (במקום 3) או 150,000 ק"מ, יבוצע לתיבת הילוכים לדגם GF6 מדור ראשון (GEN 1) בדגמי שברולט סוניק, קרוז, קפטיבה ואורלנדו משנות הייצור 2010-2013. עוד מודיעה GM על מתן החזר כספי ותיקון ללא עלות עבור תיבת ההילוכים מדגם GF6 דור ראשון ((GEN1 ללקוח
מהלך זה יטופל בישראל ע"י חברת UMI נציגת GM ויבואנית שברולט בישראל. כ- 20,000 מכתבים בנושא יישלחו ללקוחות אשר החזיקו הרכב בעבר או בהווה בימים הקרובים.
האם ברכביכם מופיעה אחת מהתקלות הבאות?
לקוחות החברה אשר ברשותם רכב מדגמי שברולט קפטיבה, קרוז ואורלנדו משנת ייצור 2010-2013 ובהם מותקנת תיבת הילוכים מדגם GF6, וברכבם התקיים אחד מהאירועים הבאים:
· הרכב לא נוסע בעת שילוב להילוך אחורי או קדמי
· החלקת הילוך בעת החלפת הילוכים
· הילוך חמישי נתפס לאחר נסיעה ממושכת
· נורית שירות דולקת והופעת קוד תקלה P0776
יוזמנו להגיע לאחד ממוסכי השירות המורשים של חברת UMI לצורך בדיקתו. לאחר שיאומת ע"י מרכז השירות כי ברכבו מתקיים אחד מהמצבים שתוארו, תתוקן תיבת ההילוכים ברכבו ללא חיוב, ובלבד שהוא עומד בתנאי הרחבת האחריות המפורטים מטה, שנקבעו על-ידי היצרן.
תקופת האחריות המורחבת לתיקון התופעות הנ"ל בתיבת ההילוכים ברכב הנדון, בלא חיוב, היא תקופה של חמש (5) שנים או נסועה של 150,000 ק"מ, לפי המוקדם ביניהם, וזאת החל ממועד עליית הרכב על הכביש. אבחון ו/או תיקון תקלה שאינה נמנית על התופעות המתוארות לעיל במסמך זה אינו מכוסה במסגרת הרחבת אחריות זו.
במעמד זה, מודיעה GM גם על החזר כספי מלא בגין תיקון או החלפת תיבת הילוכים שביצעו לקוחות החברה בעקבות אחד מהמצבים שתוארו לעיל. זאת לאחר יצירת קשר עם מרכז תקשורת לקוחות של UMI על מנת לבחון זכאות להחזר כספי כנגד הצגת המסמכים הנדרשים (חשבונית מקור, מסמכים מקוריים של פירוט התקלה והתיקון וכיו"ב).
לצורך כך מעמידה UMI את מוקד השירות של החברה לבירור הנושא, בטלפון 03-9534455