KTM אנדורו 690R ו-SMC 690R החדשים הושקו בישראל

יותר חזקים, יותר ידידותיים לרוכב והרבה יותר שימושיים: יבואנית KTM השיקה הבוקר בסוכנות MY MOTO המחודשת בנתניה, את דגמי ה-690 SMC R סופרמוטו וה-690 אנדורו R החדשים.

ששי כהן 24 באפר, 2019
KTM אנדורו 690R ו-SMC 690R החדשים

חברת ד.ל.ב מוטוספורט, יבואנית אופנועי KTM בישראל, השיקה הבוקר בנתניה את אופנוע הסופרמוטו SMC 690R ואת האח התאום למחצה, אופנוע האנדורו 690R, החדשים לשנת 2019, לאחר שעברו מקצה שיפורים מקיף, המבטיח אופנועים חזקים יותר, נעימים יותר לשימוש בחיי היום יום ונתונים שככל הנראה הופכים אותם למתקדמים ביותר בסגמנטים בהם הם פועלים.


מנוע הסינגל החזק ביותר בייצור סדרתי !

הדגם הראשון שהושק הוא ק.ט.מ SMC690R החדש, "חוליגן כביש" ששיווקו פסק לפני כשנה וחוזר לארץ בגרסה מחודשת, המבטיחה ביצועים מרגשים אף יותר, אך יחד עם זאת נוחות ושימושיות משופרים משמעותית, המבטיחים לדברי היבואן אופנוע נעים גם בחיי היום יום. לצד עיצוב מעודכן קלות, זוכה ה-SMC לשלדה חדשה ומנוע LC4 בנפח 690 סמ"ק שעבר שדרוג (שימוש בשני גלי איזון מפחית משמעותית את הוויברציות במנוע, בוכנה וטלטל קלים יותר ) ומציע הספק שטיפס ל-74 כ"ס (מנוע הסינגל החזק ביותר בייצור סדרתי) ולא פחות מ-7.5 קג"מ הזמינים כבר מסל"ד נמוך. מעבר לכך, זוכה הדגם לחבילת אלקטרוניקה המבטיחה שדרוג הבטיחות וההנאה והריגושים, עם מצערת Ride By Wire, בורר מצבי נהיגה עם שני מצבי רכיבה באמצעות מתג על הכידון  – Street, שנותן תגובת מצערת ספורטיבית, אבל מגביל את החלקת הגלגל האחורי ושומר על מינימום את היכולת להניף את הגלגל הקדמי באוויר.

מצב Sport – מציע תגובות חדות יותר במצערת, התערבות נמוכה בבקרת האחיזה כדי לאפשר ווילי והחלקות זנב. בנוסף תמצאו גם בקרות אחיזה המתחשבות בזווית ההטיה של האופנוע, מערכת ABS (בוש 9.1) המתחשבת בזווית ההטיה של האופנוע (ניתנת לניתוק ולמצב סופרמוטו), קוויקשיפטר להעלאה והורדת הילוכים ללא שימוש במצמד ועוד. בסעיף השימושיות תמצאו גם מושב חדש ומונע החלקה, חיבור USB להטענת הטלפון, תא חדשני לאחסון כלי עבודה ומיכל דלק בנפח מוגדל של 13.5 ליטר, המבטיח טווח נסיעה שחוצה לראשונה את ה-200 ק"מ.

ק.ט.מ SMC 690 R החדש 2019

ק.ט.מ SMC 690 R החדש 2019

הדגם השני, הוא אופנוע האנדורו 690 R המחודש, החולק רכיבים רבים עם ה-SMC690R החדש, ומציע אופנוע דו"ש חד לכביש וחיית שטח מצד שני בשעות הפנאי. כמו ה-SMC, גם הוא זוכה לשלדה חדשה, מתלי WP EXPLORE חדשים אשר מעלים משמעותית את רף היכולות בכביש ובשטח, משקל קליל של 146 ק"ג (יבש), ומבנה ואופי ידידותיים המקנים גם לו נוחות משופרת כאופנוע לשימוש רגיל יום יומי. מנוע ה-690 באנדורו R זהה כמובן לזה של ה-690 SMC R גם בהספקו ובגמישותו וכך גם בכל הקשור למערך האלקטרוני העשיר. אולם כאן, שני מצבי הרכיבה יציעו בחירה בין מצב Street השומר על בטיחות מרבית עם מינימום החלקה של הגלגל האחורי ותגובות מצערת ספורטיביות, לבין מצב Offroad שמציע תגובות מצערת חלקות והתערבות מופחתת של בקרת האחיזה כדי לאפשר סבסוב של הגלגל האחורי והרמה של הגלגל הקדמי מבלי לפגוע בביצועים. הבחירה בין מצבי הרכיבה נעשית ממתג על גבי הכידון תוך כדי רכיבה וניתן אף לכבות לחלוטין את בקרת האחיזה. בנוסף לכך, האנדורו R מצויד בקוויקשיפטר להעלאה והורדה של הילוכים ללא שימוש במצמד.

KTM אנדורו 690 R החדש 2019

KTM אנדורו 690 R החדש 2019

מחירים:

מחיר ק.ט.מ SMC690R החדש נקבע על 69,900 שקל. מחיר דגם האנדורו 690 R נקבע על 68,900 שקל. בתקופת ההשקה תינתן הנחה לשני הכלים בגובה 3,000 שקל. צפי המכירות של היבואן עומד לשנה הראשונה על כ-30 יחידות מכל דגם. צמד האופנועים זוכה לאחריות יבואן של שנתיים ללא הגבלת ק"מ, ומרווח הטיפולים עומד על אחת לשנה או 10,000 ק"מ.


עוד מדו גלגלי