KTM דיוק 790 הושק בישראל במחיר תחרותי

למקסם את הריגוש שברכיבה: KTM דיוק 790 נוחת בישראל עם עיצוב נייקד מפתה, מנוע טווין המפיק 105 כ"ס ומבטיח ביצועים חדים כאזבל מנתחים לצד אופי ידידותי בחיי היום יום ושלל מערכות בטיחות מתקדמות. המחיר יחל ב-76,900 שקל.

ששי כהן 01 במאי, 2018

חצי שנה בלבד לאחר שנחשף רשמית בחו"ל, השיקה הבוקר ד.ל.ב מוטוספורט יבואנית KTM בישראל, את הדיוק 790 החדש, המשלים את החוליה החסרה בשרשרת היצע דגמי החברה בארץ המתחילה בדגם 125 סמ"ק, ממשיכה עם דגמי ה-250, 390, 690 סמ"ק ומסתיימת בקפיצה לדיוק 1,290 סמ"ק. הדגם החדש נכנס בדיוק לאותו "חור" של דגמי 800-900 סמ"ק, שהיה כ"כ חסר ל-KTM בעולם הנייקדים שמרכז 130,000 כלים בשנה בעולם, ועשוי להיות אחד ממנועי הצמיחה של KTM בארץ בשנה הקרובה, כמתחרה לדגמים כמו ימאהה MT-09 וב.מ.וו F800R.



לצד עיצוב קרבי ומפתה, פותח הדיוק 790 על שלדת אלומיניום חזקה וקלת משקל, כאשר לראשונה המנוע נושא עומס ומסייע בהפחתת המשקל לנתון מצוין של 169 ק"ג בלבד משקל יבש. המנוע החדש והקומפקטי במידותיו, טווין מקבילי בנפח 799 סמ"ק המפיק 105 כ"ס ו-8.7 קג"מ ועומד בתקן זיהום האוויר יורו 4. הדגםמצויד במערך אלקטרוני מלא שעיקריו: 4 מצבי רכיבה (השפעה על תפוקת המנוע, בקרת האחיזה וה-ABS), בקרת אחיזה המתחשבת בזווית ההטיה, ABS המתחשב בזווית ההטיה, בקרת בלימת מנוע, בקרת ווילי, בקרת זינוק, 9 מצבי התערבות של בקרת האחיזה כולל 3 מצבי צמיגי סליקס, צג דיגיטאלי צבעוני עם ממשק לטלפון החכם, קוויק שיפטר להעלאת והורדת הילוכים ועוד.

KTM דיוק 790, צילום: תומר פדר


בסעיף הבלמים מצויד הדיוק 790 בדיסקים קדמיים בקוטר 300 מ"מ ודיסק אחורי 240 מ"מ, עליהם מותקנים קאליפרים רדיאלים של ברמבו, והמתלים מגיעים מבית WP עם קפיצים פרוגרסיביים. בנוסף, לצד התנהגות כביש וביצועים חדים כאזמל מנתחים לדברי היצרן… מבטיח הדיוק החדש גם אופי ידידותי בחיי היום יום, עם מנוע גמיש מאוד לכל תחום הסל"ד, משקל קליל ולא מאיים ומושב בגובה 82.5 ס"מ, אשר ניתן להחלה כאופציה ב-2 מושבים נמוכים יותר לטובת תחושת ביטחון גם לרוכבים שאינם גבוהים.
כחלק מהשקת אולם התצוגה המרכזי החדש של KTM בישראל (ברחוב שוקן בת"א), לראשונה יוצעו בארץ כל פריטי ה-Power Parts וה-Power wear של KTM בכל אולמות התצוגה, בפריסה ארצית ובמחירים הנמוכים בעשרות אחוזים מבעבר.

  • מחיר KTM דיוק 790 תחרותי ונקבע על 79,900 שקל. מחיר לעסקת מזומן (ללא טרייד-אין): 76,900 שקל
  • מפרט טכני:

    מנוע: טווין מקבילי, 4 שס' לציל'

    נפח: 799 סמ"ק

    הספק: 105 כ"ס ב-9,000 סל"ד

    מומנט: 8.7 קג"מ ב-8,000 סל"ד

    יחס דחיסה: 12.7:1

    קירור: נוזל

    מצמד: מחליק

    מתלה קדמי: WP מזלג הפוך, 43 מ"מ

    זווית מזלג: 24 מעלות

    מתלה אחורי: זרוע דו-צדדית, בולם יחיד WP

    בלם קדמי: צמד דיסקים 300 מ"מ, קאליפרים רדיאליים 4 בוכנות ברמבו

    בלם אחורי: דיסק 240 מ"מ, 2 בוכנות ברמבו

    ABS: רב-מצבי

    צמיג קדמי: 120/70 R17

    צמיג אחורי: 180/55 R17

    בסיס גלגלים: 147.5 ס"מ

    מרווח גחון: 18.6 ס"מ

    גובה מושב: 82.5 ס"מ

    מכל דלק: 14 ליטר

    משקל (יבש): 169 ק"ג

    משקל (רטוב): 174 ק"ג

    מרווח טיפולים: 15,000 ק"מ או שנה






עוד מדו גלגלי