KTM דיוק 890 R החדש בישראל + הוזלות בדגמי מפתח

יבואנית KTM משיקה את אופנוע הנייקד הספורטיבי דיוק 890 R המצויד במנוע 121 כ"ס ושלל אלקטרוניקה. במקביל מוזלים משמעותית דגמי הדיוק 790 R והדיוק 390.

ששי כהן 02 באוג, 2020
KTM דיוק 890 R

ד.ל.ב מוטוספורט, יבואנית אופנועי KTM, יוצאת במהלך משולש ואגרסיבי במיוחד שנועל לחזק את נוכחות משפחת ה-DUKE בקבוצת אופנועי הנייקד בישראל, בו מושק דגם הדיוק 890 R, ובמקביל מוזלים מחירי המחירון של דגמי הדיוק 790 ו-390.


אז אחרי שקיבלנו לפני קצת יותר שנה את הדיוק 790 R השרירי שזכה לכינוי ה"אזמל" (סכין המנתחים), משיקה היבואנית את ה-"סופר אזמל", או בשמו המסחרי דיוק 890 R, אופנוע נייקד מעוצב ושרירי, המצויד במנוע טווין מקבילי שמבוסס על מנוע ה-790, אך מפיק 121 כ"ס ו-10.1 קג"מ, עם זמינות כוח משופרת בסל"ד הנמוך. תיבת ההילוכים ב-890 מציגה גם היא שיפור מתמיד של זו שנחשפה לראשונה ב-790, ולזו שילוב קל וחלק יותר, מהלך קצר יותר של רגלית ההילוכים, בטח כאשר נעזרים במערכת ה'קוויקשיפטר +' האופציונלית.

ה-KTM 890 DUKE R מחזק את הקשר שבין הרוכב לאופנוע ולמערכות הסיוע. ה-KTM 890 DUKE R מצויד ב'קורנרינג' ABS, 'קורנרינג' MTC (Motorcycle Traction Control) עם מחשב 6 צירים שלא מודד רק את זווית ההטיה של האופנוע (מצד לצד) וזווית הנסיקה (קדימה ואחורה), אלא גם את מצב ה'דריפט' שלו. תכנות מחדש למערכת בקרת האחיזה של האופנוע אשר "יודעת" לשלב בין שלל חיישני מדידה, מסייע לייצר האצות מדויקות יותר, בטח שביציאה מפניה וכן במניעת נסיקת הגלגל הקדמי בהאצה (אנטי-ווילי). את כל מערכות אלה יכול כמובן הרוכב המיומן לבטל כרצונו.

KTM דיוק 890 R

בנוסף לכך, ה-KTM 890 DUKE R מציע שלושה מצבי רכיבה כסטנדרט אשר משפיעים על תפוקת המנוע, תגובת המצערת והתעבות הבקרות האלקטרוניות – RAIN, STREET ו-SPORT ובנוסף ישנה חבילת TRACK אופציונלית אשר מאפשרת לרוכב לבחור בין 9 רמות התערבות בקרת האחיזה ואת מידת התערבות מערכת האנטי-ווילי ותגובת המצערת. ה-KTM 890 DUKE R יציע כאופציה גם מערכת MSR המאפשרת לקבוע את מידת בלימת המנוע, בנוסף כמובן למצמד המחליק הקיים באופנוע כסטנדרט. בנוסף, מצויד הכלי במתלי WP APEX בעלי כוונון מלא וכיול אשר הותאם במיוחד לעליה בהספק והדרישה ליכולות ספורטיביות גבוהות יותר. 

בסעיף הבלימה מצויד הדיוק 890 R בבלמי ברמבו סטיילמה חדשים, קאליפרים רדיאליים מונובלוקים הנושכים דיסקים בקוטר 320 מ"מ (300 מ"מ ב-DUKE 790) אשר חוסכים כחצי קילו כל אחד במשקלם. בסעיף האבזור מציע הדגם לוח שעונים דיגיטלי, מערכת פליטה מלאה מטיטניום של אקרפוביץ, רגליות ריר-סט מתכווננות, משולשי היגוי מכורסמים, מושב ארגונומי, מראות סוף כידון, מנשאי תיקים, ידיות מחוממות, בקרת שיוט, משקפים, מגיני החלקה ועוד.

מחיר KTM דיוק 890 R נקבע על 79,990 שקל.

במקביל להשקתו של ה-DUKE 890 R, ד.ל.ב מוטוספורט מעדכנת את מחירו ושל ה-DUKE 790 ל-69,990 שקל, מה שהופך אותו לאטרקטיבי מתמיד. בנוסף לכך, ה-DUKE 790 יחל בקרוב להימכר בישראל גם בגרסה מוגבלת הספק ל-47 כ"ס עבור רוכבים בעלי רישיון A1, מה שיגדיל מאוד את קהל הרוכשים הפוטנציאלי של דגם חשוב זה. מחיר גרסת ה-47 כ"ס זהה ועומד על 69,990 שקל. ולסיום, ה-390 DUKE הפופולרי, זוכה למחיר מחירון חדש ומוזל שנקבע על 29,990 שקל.




עוד מדו גלגלי