אל השוק ההולך ומצטופף של שחקנים הפעילים בעולם התחבורה העירונית החכמה, חשמלית ויעילה, הצטרפה הבוקר רשמית קבוצת קריסטלינו (הפועלת זה עשרות שנים בתחומי היבוא והסחר בישראל במגוון תחומים) עם השקת אולם התצוגה של "XI מוביליטי" שמבטיח בית אחד שיתן פתרון אולטימטיבי לכלים עירוניים עם מגוון רחב של כלים לכל קהל יעד". האולם ששטחו כ-1,000 מ"ר, ממוקם ברחוב המסגר 18 בתל-אביב, שם שכנו בעבר אולמות תצוגה של איווייס, פורד, קיה ואפילו מרצדס, ולעת עתה מדובר באולם התצוגה הגדול בישראל לכלי תחבורה דו-גלגליים וזעירים חשמליים.
החברה שהחלה לפעול כבר לפני כמה חודשים, מבקשת להיות אחד השחקנים המובילים בשוק, ולצורך כך השיקה מגוון מותגים חשמליים רחב, עם שלל קטנועים חדשים מבית Doohan, Tromox, Suprsoco ו- Laveng המגיעים אלינו משלל יצרנים סינים אשר יציעו כאן מגוון רחב של קטנועים חשמליים (כולל דגם תלת גלגלי) המיועדים בעיקר לתנועה עירונית יעילה וידידותית לסביבה, עם מספר דגמי קטנועים המכוונים הן לשוק השליחויות והן לשוק הפרטי, לצד אופנועים קומקפטים ומעוצבים המציעים ביצועים זריזים במיוחד.
בחברה מוסיפים שכל הכלים אינם דורשים שימוש בעמדת טעינה וכוללים סוללות נשלפות הניתנות לטעינה דרך שקע חשמל ביתי רגיל, והדגמים יצוידו באחריות מלאה לשנתיים ו-3 שנים לסוללה, וייהנו מעלויות אחזקה מצחיקות הנובעות מעלויות החשמל הנמוכות ביחס לשימוש בדלק (בין 3-5 שקלים לטעינה מלאה), אגרת רישוי וביטוח נמוכים המאפיינים כלים חשמליים (רישיון נהיגה בסיסי A2), ועלות טיפולים נמוכה שעומדת על 250 שקלים בממוצע אחת ל-5,000 ק"מ או חצי שנה.
אחד הכלים המעניינים באולם הוא קטנוע ה-"סיילנס" – קטנוע פרימיום חשמלי המיוצר דווקא בברצלונה, נחשב לאחד הקטנועים החשמליים הנמכרים ביותר באירופה בשנים האחרונות ואף משווק בחלק מהשווקים כקטנוע החשמלי של מותג הרכב סיאט (Seat Mo). מדובר בקטנוע שמצויד גם בסוללה גדולה יחסית, הנשלפת מהצד וכוללת גלגלים מובנים שהופכים אותה לסוג של עגלה אותה ניתן להסיע עד לבית כדי לחבר אותה לטעינה, ולדברי היצרן, בשעת הצורך הסוללה יכולה לשמש כסוג של גנרטור במקרה של הפסקת חשמל ולהתחבר ללוח החשמל הביתי ולהזין אותו בחשמל לטווח של עד 4 ימים במידה ולא נעשה שימוש מאסיבי במוצרים שנחשבים לצרכני חשמל כבדים. מחירי דגמי הסיילנס ינועו בין 24,820-33,220 שקל.
במהלך הקיץ הקרוב צפויה החברה להשיק בארץ גם רכב ננו עירוני זעיר (הקטן משמעותית מהסמארט לדוגמה), המיועד לצמד נוסעים ועשוי להוות כלי תחבורה יעיל בגזרת תל-אביב הצפופה.
בדרך לחדירה משמעותית לשוק, תיאלץ החברה להיות יצירתית מבחינת שיווק בשוק המקומי, מכיוון שבשעה שהקורקינטים החשמליים נקלטו היטב בשוק ונמכרים במספרים גדולים במיוחד, חדירת הקטנועים החשמליים נעשית עדיין על אש קטנה במיוחד וגם שחקנים מובילים בשוק הדו-גלגלי לא ממש הצליחו להחדיר את דגמיהם עד כה בהצלחה, כמו מטרו מוטור עם הקטנוע גוגורו ועופר אבניר עם פיאג'ו One החשמלי. מי שמוביל את השוק הקטן הזה לעת עתה, הוא קטנוע ה-NIU שמשווק ע"י קבוצת "מאיר" יבואנית הונדה, ועיקר פעילותו הוא בשוק משלוחי המזון.