9 שנים לאחר הוצג הדור הנוכחי של מיצובישי טריטון ( המוכר כאן כטנדר ההאנטר ), חושפת חברת מיצובישי את הטריטון החדש המחליף את הטנדר המוכר של מיצובישי שנחשב לאחד הדגמים הנמכרים ביותר של מיצובישי בעולם, עם יותר מ- 4 מיליון כלי רכב שנמכרו ב- 4 דורות של הדגם שהחל את חייו לראשונה בשנת 1978, כאשר 1.26 מיליון יחידות נמכרו מהדגם הנוכחי.
טנדר מיצובישי טריטון החדש זוכה לעיצוב מחודש ( אם כי פחות מהפכני מקודמיו ) ונראה יותר כמתיחת פנים מקיפה לדגם. הטריטון החדש פותח תחת הקונספט של "טנדר שירות ספורטיבי אולטימטיבי", ואמור להציע שילוב של טנדר עבודה קשוח ואמין, לצד יכולות מעט ספורטיביות ותא נוסעים מאובזר, המיועד לספק נוחות גבוהה לנוסעים.
הטריטון החדש יהיה זמין בגרסאות חד-קבינה, דאבל-קבינה ואף בגרסה מפוארת, ועם אפשרות בחירה בין שלושה מנועים. מנוע MIVEC טורבו דיזל 2.4 ליטר, גרסה משופרת של מנוע הטורבו דיזל 2.5 ליטר המוכר ומנוע הבנזין 2.4 ליטר. הדגמים יוצעו כמו בעבר עם שילוב לתיבת הילוכים ידנית או אוטומטית ואפשרות להנעה כפולה.
טנדר מיצובישי החדש ישווק ב- 150 מדינות בעולם ויגיע לארץ כנראה במהלך 2015.