נחשפה הונדה אקורד החדשה 2018

הונדה אקורד החדשה דור 10: עיצוב חדש, מעבר למנועי טורבו, גיר אוטומטי 10 הילוכים והבטחה לחווית נהיגה ספורטיבית ומפנקת, לצד שלל מערכות בטיחות מתקדמות. בשלב הנוכחי, לא צפויה לחזור כנראה לישראל.

ששי כהן 15 ביול, 2017
הונדה אקורד החדשה 2018

31 שנה לאחר שהוצג הדור הראשון של הונדה אקורד, המשפחתית הגדולה של הונדה שהפכה לדגם הנמכר ביותר של החברה בארה"ב, חושפת הונדה את הדור החדש של האקורד, המחליף את הדור ה-9 שהוצג בשנת 2013 ויגיע לייצור מיד לאחר הקיץ הנוכחי.




דור 10 למכונית הפופולרית של הונדה בארה"ב
הדור העשירי של הונדה אקורד תוכנן ופותח מחדש, וכולל שלדה חדשה חזקה וקלה יותר, ועיצוב חדש לחלוטין המיישר קו עם שפת העיצוב החדשה שלד הונדה, אותה ראינו גם בסיוויק החדשה, ולמעשה היא נראית כמו סיוויק שהתמתחה והתרחבה. לפחות לפי התמונות, מדובר בעיצוב נאה, שבדומה לסיוויק החדשה יהיו גם מי שלא יאהבו את שפת העיצוב הנ"ל. מעבר לכך, צומח הדגם החדש קלות בסעיפי הרוחב ובסיס הגלגלים לטובת תא נוסעים מרווח יותר, אך מצמצם מעט בגובה לטובת התנהגות כביש וצריכת דלק משופרים.
הונדה אקורד החדשה 2018 הונדה אקורד החדשה 2018
עוברת לטורבו + גיר אוטומטי 10 הילוכים !
בדומה להונדה סיוויק החדשה, גם האקורד 2018 עוברת לעידן הטורבו עם צמד מנועי 4 צילינדרים מוגדשים, ותציע בדגם הבסיסי מנוע 1.5 ליטר טורבו בהספק של 192 כ"ס, עם מומנט נדיב הזמין כבר מ-1,500 סל"ד, שיוצע בשילוב לתיבת הילוכים ידנית עם 6 הילוכים או אוטומטית רציפה. מעליו תוצע האקורד גם בגרסת 2.0 ליטר 252 כ"ס (המחליפה בארה"ב את דגמי ה-V6) ותוצע לראשונה בהונדה עם גיר אוטומטי 10 הילוכים לצד גרסה ידנית עם 6 הילוכים.
הונדה אקורד החדשה 2018 הונדה אקורד החדשה 2018
עבור חובבי החיסכון בדלק ואיכות הסביבה, תוצע האקורד גם בגרסה היברידית חדשה, המצוידת במנוע 2.0 ליטר (בשיטת מחזור אטקינסון), ומנוע חשמלי, הכוללים יחידה היברידית חדשה ומיקום של הסוללות מתחת לרצפת המושב האחורי במקום בתא המטען כמו בעבר, מה שמבטיח תא מטען בנפח נדיב. בחברה לא חושפים לעת עתה נתונים טכניים אודות הביצועים וצריכת הדלק.
כל דגמי הונדה אקורד 2018 החדשה, ייוצרו במפעל החברה באוהיו ארה"ב, אותו מפעל שהיה למפעל ההרכבה הראשון בארה"ב שהרכיב מכוניות יפניות. מאז החל יצור דגמי הונדה במפעל בארה"ב בשנת 1982, יוצרו לא פחות מ-11 מיליון מדגמי החברה במשך כ-35 שנים.
הונדה אקורד החדשה מיועדת בעיקר לשוק האמריקאי ולא צפויה לעת עתה להגיע גם לשוק הישראלי. לפני מספר שנים הפסיקה הונדה את ייצור האוקרד בגרסתו האירופאית ששווקה גם בארץ, ולפני כשנתיים ייבאה לארץ חברת אלבר את האקורד ההיברידית במסגרת יבוא מקביל לזמן קצר.