שיווק מתקדם: אירוע נהיגה מרצדס בחוף הבונים

3 ימי מכירות, 41 מכוניות הדגמה, 10 רכבי ספורט AMG קיצוניים, 15 רכבי שטח יוקרתיים, ושלל דגמי כביש יוקרתיים שהועמדו לנהיגה חוויתית ללקוחות. אירוע מכירות מרצדס בטעם של עוד.

ששי כהן 20 במרץ, 2017
אירוע נהיגה מרצדס (צילום: רונן טופלברג)

חברת כלמוביל, יבואנית מרצדס בישראל, ערכה בשבוע שעבר אירוע מכירות חוויתי ללקוחות, בו הציעה החברה את שלל דגמי מרצדס בהטבות ייחודיות לאירוע, הן לדגמים חדשים והן לדגמי יד שניה שהוצעו בשיטת "שלם וסע". האירוע התקיים בשטחי השמורה האווירית "פרדייב" בחוף הבונים, ובמקום לטוס ולבצע צניחה חופשית כפי שעושים מדי יום במקום, התאפשרה ללקוחות ההזדמנות "לטוס" על הכביש בדגמי הספורט הקיצוניים של חטיבת AMG של מרצדס, על מסלול הטיסה שהפך למסלול מירוצים באופן חד-פעמי, או לצאת לטיול נהיגת שטח בדגמי השטח היוקרתיים של החברה, או למסלול נהיגת כביש בדגמי הקופה והקבריולט המפתים. כל מסלולי הנהיגה בוצעו ע"י מדריכי נהיגה מקצועיים של אתר השטח הישראלי.




לרשות הלקוחות שהגיעו למקום באחד מימי החורף הבודדים שליוו אותנו בחודש האחרון, הועמדו לא פחות מ-41 רכבי הדגמה ו-3 מסלולי נהיגה לבחירה : מסלול השטח שכלל את דגמי הפנאי-שטח של החברה, החל  מדגמי מרצדס GLA הקומפקטיים, דרך שלל דגמי ה- GLC וה-GLE קופה ועד דגם ה-GLS350 המגודל שהועמדו לרשות הלקוחות לטיול שטח שנמשך קרוב לשעתיים ולווה בפינוקים במסלול כמו פיתות דרוזיות ושלל מיתבלים.אירוע נהיגה מרצדס (צילום: רונן טופלברג) אירוע נהיגה מרצדס (צילום: רונן טופלברג)
חובבי הסטייל יכלו מצידם לבחור את טיול דגמי הקופה-קבריו- שכללו את דגמי ה- C ו-E קופה, ה-C63 קופה AMG, דגם ה- E300 קבריולט, ובקצה גם דגמי ה- S63 קופה וקבריולט היוקרתיים ביותר, במסלול נהיגה של שעה וחצי סובב הרי הכרמל, המשופעים בכבישי נהיגה מסתלסלים ומהנים.אירוע נהיגה מרצדס (צילום: רונן טופלברג) אירוע נהיגה מרצדס (צילום: רונן טופלברג)
חובבי הנהיגה הספורטיבית והביצועים הקיצוניים, יכלו לבחור בנהיגה חוויתית על מסלול הטיסה שהוסב למסלול מירוצים, ובו הוצעו נהיגות ספורטיביות על מספר מדגמי ה- AMG, במסלול חוויתי שאפשר ניצול חלקי של יכולות הרכבים, באופן בטיחותי שלא יכל להתאפשר בנהיגה על הכביש הציבורי.אירוע נהיגה מרצדס (צילום: רונן טופלברג) אירוע נהיגה מרצדס (צילום: רונן טופלברג)
כיאה לאירוע מכירות יוקרתי, הוצעו ללקוחות שלל פינוקים ומטעמים… באירוע השתתפו מאות לקוחות פוטנציאלים של החברה, ולדברי כלמוביל האירוע הסתכם בהצלחה. כמה כסף צריך כדי להיות בעלים מאושרים של מרצדס חדשה? לא הרבה יותר ממחירה של מכונית מנהלים ממוצעת כיום. החל מ-175 אלף שקל למרצדס A קלאס חדשה, לפני הטבות הנהוגות בענף היוקרה ומתאפשרות היום גם לנוכח שערי המטבע הנוחים.



שלם וקח: גם מכוניות יד 2 הוצעו באירוע (צילום: רונן טופלברג) שלם וקח: גם מכוניות יד 2 הוצעו באירוע (צילום: רונן טופלברג)