בניחוח ספורטיבי: נחשפה טויוטה יאריס קרוס GR

טויוטה מרחיבה את משפחת היאריס קרוס ותחל לשווק בקרוב את גרסת ה-GR בעלת חבילת העיצוב הספורטיבית ברוח חטיבת הספורט שלה "Gazoo Racing". הדגם יגיע לשווקים ראשונים עוד השנה.

ששי כהן 30 באוג, 2022
טויוטה יאריס קרוס GR

לאחר שזכו דגמי טויוטה קורולה, יאריס ו-C-HR לגרסאות GR ספורטיביות, מרחיבה טויוטה את משפחת היאריס קרוס החדשה שזוכה גם היא לחבילת ה-GR, הכוללת עיצוב חיצוני ופנימי בסגנון ספורטיבי יותר, וכיול ספורטיבי יותר למרכב לטובת חווית נהיגה מהנה יותר (גם אם לא באמת ספורטיבית). הדגם יגיע לשווקים ראשונים באירופה כבר בחודשים הקרובים, ולאור זה שגרסאות ה-GR האחרות לא מגיעות לארץ (למעט גיחה קלה בקורולה לפני כמה שנים), הסיכוי להגעתו לארץ של הדגם אינו נראה גבוה לעת עתה.



היאריס קרוס GR זוכה לחבילת עיצוב חיצונית הכוללת חישוקי "18 קלים בעיצוב ספורטיבי, גריל קדמי שונה הכולל גימור "שחור פסנתר" מבריק לחלקו התחתון של הפגוש וציפוי כסוף לרשת הגריל המלווה בלוגו "GR". בחלקה האחורי של המכונית עודכן פגוש חדש עם דפיוזר שונה והרכב יוצע גם בגרסת צביעה דו-גוונית הכוללת גג, מראות צד וקורות בצבע שחור מבריק.

טויוטה יאריס קרוס GR

בתוך תא הנוסעים כוללת המכונית דוושות אלומיניום, תפירה עם חוט בהיר להגה העור וידית ההילוכים, מושבים קדמיים בעיצוב ספורטיבי יותר עם ריפוד אפור ותפרים בצבע אדום, ואופציה למושבי עור מלאכותי בצבע שחור. אל אלו מצטרפים ציפויים בצבע כסף לחלק מדיפוני הדלתות ולוח המחוונים, ולוגו GR שמעטר את משענות הראש הקדמיות, ההגה וכפתור ההתנעה.

הדגם יוצע בגרסה ההיברידית בלבד, הכוללת מנוע 1.5 ליטר 3 צילינדרים ומנוע חשמלי המפיקים 125 כ"ס וללא שדרוג הביצועים, אך עם כיול חדש למתלים לטובת התנהגות מעט יותר ספורטיבית, מה שמעניק לנהג תחושת היגוי ואחיזה טובים יותר.

טויוטה יאריס קרוס GR

מאז שהושקה טויוטה יאריס קרוס אשתקד, הפכה המכונית לאחד הדגמים המצליחים של טויוטה באירופה וגם בארץ מובילה מתחילת השנה המכונית את סגמנט ה-B-SUV (ג'יפונים קומפקטיים) תוך כדי שהיא עוקפת את להיטי השנים האחרונות כמו סיאט ארונה וקיה סטוניק.

קישור רלוונטי: טויוטה יאריס קרוס היברידית מבחן דרכים

עוד מחדשות רכב