כמעט 20 שנה לאחר שהוצג הדור הראשון של הונדה אינסייט, הרכב ההיברידי הראשון של הונדה, שהיה גם לרכב ההיברידי הראשון ששווק בארה"ב, ו-9 שנים לאחר שהוצג הדור השני של האינסייט, שיוצר בסה"כ 5 שנים, מפרסמת הונדה פרטים ראשונים על הדור השלישי של האינסייט, שיוצג תחילה בגרסת קונספט בתערוכת דטרויט שתיערך בחודש הבא, ובמהלך 2018 גם בגרסת ייצור.
בשונה מהדור היוצא של הונדה אינסייט שהציע משפחתית קומפקטית במידות, עם תא נוסעים מעט צפוף ביחס למקובל בסגמנט המשפחתיות, ובוודאי ביחס לפריוס המרווחת, הדור השלישי של האינסייט ישתלב מעל לסיוויק המשפחתית ומתחת לאקורד, ויציע מידות גדולות ותא נוסעים מרווח מאוד לדברי החברה. ביחס לדור היוצא, מבטיחים בהונדה גם תא נוסעים מתקדם ואיכותי, עם איכות חומרים גבוהה משמעותית מבעבר, ואבזור עשיר מהמקובל.
בחברה לא חושפים לעת עתה פרטים טכניים אודות המערכת ההיברידית, אולם סביר שהדגם ישתמש ביחידת הכח המוכרת של האקורד ההיברידית, המצוידת במנוע 2.0 ליטר ושני מנועים חשמליים, המציעים שילוב מוצלח של ביצועים, צריכת דלק ופליטת מזהמים.
הונדה אינסייט החדשה 2018 תוצג לראשונה לציבור בתערוכת דטרויט שתיפתח בינואר 2018, ותיוצר במפעלי הונדה בארה"ב, לצידם של ה-CR-V והאקורד האמריקאיים. גרסת הייצור שלה, צפויה לקראת קיץ 2018.