החל שיווק מוקדם לאורה פאנקי קאט

תחת הסלוגן "HELLO I'M ORA" מתחילה כלמוביל בשיווק המותג החשמלי החדש שלה בישראל, עם דגם הפאנקי קאט אשר יציע קומפקטית מלאת סטייל עם טווח עד 420 ק"מ. הנה כל מה שאנו יודעים כבר על הדגם החדש שמכוניות ראשונות שלו כבר נמצאות בארץ.

ששי כהן 11 בדצמ, 2022
אורה פאנקי קאט

חברת כלמוביל מעבירה הילוך לקראת שיווק מותג הרכב החשמלי החדש שלה מסין – ORA, והבוקר החלה היבואנית גם בקמפיין ראשון של הדגם באינטרנט, תחת הסלוגן "Hello I'm ORA".



מותג ORA הוא אחד ממותגי הרכב החשמליים החדשים של GWM הסינית (גרייט וול מוטורס), אשר הושק לשוק האירופאי בתערוכת הרכב הבינלאומית בפריז באוקטובר 2022 ומשווק כיום כבר בגרמניה, בריטניה ,שוודיה ואיסלנד, וממוצב כמותג לייפסטייל טכנולוגי ויצירתי השואב השראה רבה מסגנונות שונים של אופנה, עיצוב, תרבות פופ ותרבות אורבנית.

הדגם הראשון שישווק בארץ הוא אורה פאנקי קאט (ORA FUNKY CAT), שיוצע כאן בסופו של דבר עם השם המקורי, לאחר שלאחרונה נפוצו שמועות שמותג הרכב "קטרפילר" תבע את היצרן על זכויות השם "קאט" המזוהה עם יצרנית הטרקטורים וכלי הרכב הכבדים.

הפאנקי קאט יציע משפחתית קומפקטית חשמלית בעלת עיצוב רטרו מקסים, ולמרות השם החתולי, רבים מזהים אותה בעולם הרכב דווקא כ"חיפושית הסינית". הדגם יוצע בארץ עם מנוע חשמלי קדמי המפיק 171 כ"ס ומספק תאוצה מ-0-100 קמ"ש ב-8.3 שניות לצד מהירות מרבית של 160 קמ"ש. לרשות הלקוחות יועמדו 2 גרסאות סוללה לבחירה: "Pro300" המצוידת בסוללת 48 קוט"ש המבטיחה טווח נסיעה עד 310 ק"מ בין טעינות, ו-"PRO 400+" המצוידת בסוללת 63 קוט"ש המבטיחה טווח נסיעה עד 420 ק"מ לפי נתוני היצרן, שתיהן עם אפשרות לטעינת DC מהירה עד 100 קוט"ש.

אבזור הדגם יכלול לוח מחוונים דיגיטלי ומסך מולטימדיה המחוברים יחדיו, ריפודי עור מלאכותי, משטח טעינה אלחוטי לנייד, כניסה והנעה ללא מפתח, בלם יד חשמלי, חיישני חניה היקפיים, מצלמות 360 מעלות ועוד, כאשר האבזור הבטיחותי כולל את כל מערכות הבטיחות המתקדמות הפופולריות כיום בשוק המעניקות לו דרגת בטיחות 7 בישראל (ל-2 הדגמים) והרכב אף זכה לאחרונה בציון של 5 כוכבים במבחן הריסוק האירופאי.

שיווק אורה פאנקי קאט צפוי להתחיל ככל הנראה כבר בתחילת הרבעון הראשון של 2023. לפי מקורות בשוק אולם תצוגה ראשון יפתח בתל אביב וידוע כבר על כמה עשרות מכוניות שנמצאות במגרשי היבואן בארץ. בכלמוביל יתמקדו בשיווק הדגם כרכב סטייליסטי וחכם, אך להערכתנו, מחיר הכניסה של הדגם צפוי להיות אטרקטיבי מעט מגרסת הבסיס של ג'ילי גיאומטרי C, בשל שיוכו לקטגוריית המשפחתיות  ולא לסגמנט הג'יפונים המבוקש יותר.

עוד מחדשות רכב