החל שיווק קיה פיקנטו GT Line בישראל

חברת טלקאר מתחילה בשיווק קיה פיקנטו GT-Line, הכוללת חבילת עיצוב ספורטיבית בסגנון דגמי ה-GT של החברה ואבזור עשיר במיוחד. המחיר נקבע על 82,900 שקל.

ששי כהן 02 במאי, 2018
קיה פיקנטו GT Line

קצת יותר משנה לאחר שנחתה בארץ קיה פיקנטו החדשה, מרחיבה טלקאר היבואנית את משפחת מכונית המיני הפופולרית בישראל ומתחילה בשיווק הפיקנטו GT Line, גרסה חדשה בעלת חבילת עיצוב חיצוני ופנימי ספורטיבית בהשראת המראה הספורטיבי של דגמי ה-GT עתירי הביצועים כגון הסטינגר והספורטאז' GT.



עיצוב הפיקנטו במפרט GT-Line כולל דגשים באדום בשבכה הקדמית, בכניסות האוויר הצדיות, לאורך חצאיות הצד ובחיפוי התחתון של הפגוש האחורי, המשתלבים עם שלושה צבעי מרכב – לבן, שחור וטיטניום. הפנסים אחוריים מבוססי LED ובחזית כוללת המכונית יחידות תאורה חדשות עם תאורת יום LED בצורת האות "U" המעניקים לפיקנטו מראה מודרני וייחודי. להשלמת המראה הספורטיבי, מציעה הפיקנטו GT צינור מפלט עם קצוות כפולים מצופים כרום, חישוקי סגסוגת קלה 16 אינץ' וחלון שמש נפתח חשמלי.

קיה פיקנטו GT Line


בתוך תא הנוסעים מציע בדגם החדש דוושות עם חיפוי אלומיניום, גלגל הגה ספורטיבי עם חלק תחתון קטום (“D-cut”), מערכת מולטימדיה מקורית עם מסך 7 אינטש, מצלמת רוורס עם קווי הנחיה דינמיים, מזגן בקרת אקלים, ריפודים שחורים בשילוב חבילת ספורט אדומה, מראות צד עם קיפול חשמלי ועוד. אבזור הבטיחות נותר זהה לשאר דגמי הפיקנטו וכולל כסטנדרט: 7 כריות אוויר, מערכת בלימה אוטונומית ומערכת מובילאיי.

קיה פיקנטו GT Line


חבילת הספורט מסתכמת בעיצוב חיצוני ופנימי בלבד ובחבילת אבזור משופרת, כאשר מתחת למכסה המנוע, לא נרשמים שינויים  והדגם ישווק עם אותו מנוע בנזין 1.25 ליטר 84 כ"ס, המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית עם 4 הילוכים, המציע תאוצה ל-100 קמ"ש ב-13.7 שניות וצריכת דלק של 18.5 ק"מ לליטר בממוצע, לפי נתוני היצרן.
מחיר קיה פיקנטו GT Line נקבע על 82,900 שקל, מחיר הגבוה ב-3,000 שקל מגרסת ה-EX הבכירה עד כה במשפחה.