יבואנית טויוטה עצרה את ההזמנות ל-bZ4X החשמלית

שבוע בלבד לאחר שהחלה יוניון מוטורס בשיווק טויוטה BZ4X החשמלית, מדווחת החברה על יותר מ-1,000 הזמנות שנרשמו לדגם החדש ולעת עתה מפסיקה את מכירת הדגם עד לחידוש המלאי ככל הנראה רק ב-2023.

ששי כהן 02 ביונ, 2022
טויוטה BZ4X

הבהלה למכוניות החשמליות רושמת שיאים חדשים: שבוע בלבד לאחר שפתחה יבואנית טויוטה אתר ייעודי להזמנות מוקדמות של ה-BZ4X, החשמלית הראשונה שלה בישראל, הסתערות הלקוחות על הדגם החדש והזמנה של יותר מ-1,000 מכוניות ב-48 שעות הראשונות לשיווק, הובילו להסרת האפשרות לפתוח הזמנות חדשות לדגם עד לחידוש המלאי.


בהודעה שפרסמה היבואנית באתר המכירות הייעודי לדגם (שבינתיים הוסרה), נמסר ללקוחות: "אנו נרגשים מאוד מקבלת הפנים הלוהטת לה זכה בישראל ה-SUV החדש, טויוטה bZ4X, כאשר בתוך 48 שעות בלבד הוזמנו יותר מ-1,000 רכבים!! לאור קצב ההזמנות חסר התקדים אשר יצר מחסור במלאים, אנו נאלצים בשלב זה לסגור את ההזמנות עד לחידוש המלאי. אנו עושים מאמצים כבירים לחידוש המלאים מהר ככל הניתן, ונעדכנכם לכשיתחדש המלאי".

גולשים שנכנסים כעת לאתר ההזמנות של המכונית, יוכלו להתרשם מנתוני הרכב אך לא לבצע הזמנה. מכוניות ראשונות של הטויוטה החשמלית צפויות להגיע לארץ כבר בחודש הקרוב, אך אספקת מרבית המכוניות שהוזמנו עד כה תתבצע ככל הנראה רק בתחילת 2023.

הסתערות הישראלים על הדגמים החשמליים אגב, אינה חידוש של טויוטה. תופעה דומה נרשמה גם אצל מרבית המתחרים וזמני אספקה ארוכים במיוחד כיום נרשמים גם בדגמי ג'ילי, טסלה, MG, יונדאי, סקיוול, סקודה ואחרים.

 

עוד מחדשות רכב