כבר לא ממש בסיסית: נחשפה דאצ'יה סנדרו החדשה 2021

דאצ'יה חושפת את הדור השלישי של הסנדרו, דגם הסטפווי וגרסת הסדאן (לוגאן) אשר פותחו על שלדה מודרנית יותר וכוללים הופעה נאה יותר ומנועים חדשים.

ששי כהן 07 בספט, 2020
דאצ'יה סנדרו החדשה 2021

דאצ'יה חשפה היום את הדור השלישי של מכונית הסופר-מיני הפופולרית שלה – סאנדרו, גרסת הפנאי שלה סנדרו סטפווי וגרסת הסדאן שלה -דאצ'יה לוגאן, המבטיחות עיצוב ומכלולים מודרנים לצד שמירה על תג מחיר תחרותי. הסנדרו החלה את דרכה לפני 15 שנה בעולם כדגם יחיד ובמהלך השנים הפכה למשפחה של 3 דגמים הזוכה לפופולריות גבוהה באירופה.


חיצונית זוכה משפחת הסנדרו החדשה לעיצוב חדש המהווה התפתחות של הדגמים היוצאים, אך עם הופעה הרבה יותר נאה ומושכת, יחידות תאורה משולבות LED בצורה של חץ (בחזית ומאחור), חיזוק מראה הקרוסאובר בגרסת הסטפווי ומראה הרבה יותר מעודן ונעים לעין בגרסת הסדאן.

דאצ'יה סנדרו החדשה 2021

משפחת הסנדרו החדשה

בדאצ'יה לא חושפים לעת עתה יותר מדי נתונים אודות הסנדרו החדשה, אך הדגמים החדשים פותחו על שלדה מודרנית המשרתת גם את רנו קליאו החדשה, מה שמבטיח שיפור בהתנהגות הכביש ובבטיחות הרכב וכלל הנראה גם את סדרת המנועים החדשה של היצרן הכוללת בבסיס את מנוע הטורבו 1.0 ליטר החדש. הדגמים החדשים צפויים לזכות גם לראשונה בחבילת בטיחות מקורית מתקדמת וליישר קו עם המקובל בתעשיית הרכב כיום.

לצד כל ההתקדמות והשדרוגים, מבטיחים בדאצ'יה לשמור על תג מחיר אטרקטיבי כמסורת היצרן עם מחירים נמוכים משמעותית מהמתחרים בקטגוריה. חשיפה מלאה של הדגמים החדשים, המפרטים הטכניים והאבזור תתקיים ב-29 בספטמבר 2020.



עוד מחדשות רכב