מיצובישי אטראז' – בקרוב בישראל

מיצובישי אטראז', גרסת הסדאן של הספייס סטאר המצליחה, תשווק עם מנוע 1.2 ליטר 82 כ"ס, גיר ידני ואוטומטי ומחיר שצפוי לנוע סביב 90 אלף ש"ח לגרסה האוטומטית.

ששי כהן 01 בדצמ, 2013

האם מיצובישי ישראל עומדת לחזור לימים היפים שלה משנות ה- 90? אחרי שהחדירה את האאוטלנדר החדש בהצלחה לשוק רכבי הפנאי עם 2,749 מסירות ינואר-אוקטובר 2013 ואת מיצובישי ספייס סטאר בהצלחה מרשימה לשוק הסופרמיני עם 1,499 מסירות בחמישה חודשי שיווק, תסתער בקרוב כלמוביל היבואנית על שוק המשפחתיות הקומפקטיות הזולות עם מיצובישי אטראז' החדשה שתנסה לנגוס חלק מהעוגה הגדולה והריווחית בה משווקים בה כיום דגמים מצליחים כמו : יונדאי I25, קיה ריו סדאן, סקודה ראפיד ופיג'ו 301.

מיצובישי אטראז' ( יצרן )

מיצובישי אטראז' ( יצרן )


האטראז' המבוססת על מיצובישי ספייס סטאר, תגיע לארץ ממפעל מיצובישי בתאילנד ומצוידת במנוע בנזין 3 צילינדרים המפיק 80 כ"ס ומשודך לתיבת הילוכים ידנית עם 5 הילוכים או אוטומטית רציפה. במיצובישי מבטיחים עד 22 ק"מ לליטר בממוצע, שלצד מיכל דלק גדול מהמקובל עם 42 ליטר, אמורה להציע טווח נסיעה מרשים של 924 ק"מ על גבי מיכל דלק בודד.


מחיר מיצובישי אטראז' בגרסה האוטומטית צפוי לנוע סביב 90-95 אלף שקל בהתחשב במחיר שנחשף בחו"ל וגבוה ב-10% ממחיר הספייס סטאר. השיווק בישראל אמור להתחיל בשבועות הקרובים.
מיצובישי אטראז' ( live life drive )

מיצובישי אטראז' ( live life drive )