מרצדס ישראל 2013 : המכירות הוכפלו לעומת שנה שעברה

מכירות מרצדס ישראל הוכפלו השנה ביחס לאשתקד עם 1,333 פרטיות שנמסרו ללקוחות + 585 כלי רכב לשוק המוניות.

ששי כהן 02 בספט, 2013

פתיחה מרשימה לשנה החדשה : בסיכום נתוני הרישוי של ינואר -אוגוסט 2013, מסתמן שמותג מרצדס מכפיל את מכירותיו בישראל ביחס לתקופה המקבילה אשתקד עם מסירה של לא פחות מ- 1,333 מכוניות פרטיות לצד 585 מוניות שסופקו מתחילת השנה. במרצדס מעריכים שהשנה הקרובה תתאפיין בעליה נוספת במכירות למרות מיסוי היוקרה שנכנס לתוקף בחודש החולף וגורם לעליית מחירים. הסיבה לתחזית האופטימית נעוצה במבחר דגמים חדשים וזולים ( יחסית למרצדס ) הנהנים מתנופת מכירות וכוללים את דגמי ה- A קלאס , ה- CLA החדשה ובעתיד גם רכב הפנאי החדש מרצדס GLA.
האחראית הראשית לגידול החדש במכירות מרצדס בישראל השנה היא המשפחתית הקומפקטית מרצדס A קלאס שעונדת תג מחיר התחלתי של 170 אלף שקל ומצליחה להביא קהל חדש וצעיר לראשונה למותג היוקרה. לא פחות מ- 292 מדגמי ה- A קלאס עלו לכביש מתחילת השנה. מעט אחריה ממוקמים דגמי ה- C קלאס עם 283 יחידות שעלו לכביש לא כולל מוניות. סוגרת את השלישיה הפותחת היא סדרת ה- E קלאס שהעלתה לכביש 232 מכוניות מתחילת השנה. דגם ה- E קלאס החדש שהושק בקיץ, צפוי לשפר עוד יותר את מכירות הדגם.
השקות חדשות מוצלחות נרשמו גם בדגמי ה- CLA החדשה עם 65 הזמנות עד כה, מתוכם 18 יחידות סופקו עד כה, ודגם ה- S קלאס החדש שנרשמו לו עד כה 50 הזמנות, רובם דווקא מגרסת ה- S500 היקרה לה מנוע V8 בנפח 4.7 ליטר המפיק 455 כ"ס. אספקות ראשונות של הדגם יהיו בתחילת אוקטובר.
ויש גם מרצדס A45 AMG בארץ !

בימים אלו מתחילה כלמוביל לשווק את ה-A45 AMG החדשה עם המנוע העצמתי ביותר בייצור סידרתי לסגמנט הקומפקטיות. ה–A45AMG מצוידת במנוע 2 ליטר טורבו 4 צילינדרים שפותח על ידי AMG, המספק 360 כ"ס, השווים לתפוקה של 181 כ"ס לליטר! ומציע תאוצה של 0-100 קמ"ש ב 4.6 שניות ומומנט מרבי של 450 נ"מ. ה- A45AMG בא לתת מענה לביקוש לרכב קומפקטי ועוצמתי המשלב את כל היתרונות של ה – A CLASS עם הביצועים והשיפורים של AMG.
לדברי אריאל פינטו, מנכ"ל קבוצת רכבי היוקרה בכלמוביל : "אנו שמחים לתת מענה מהיר וכולל לביקוש הרב שמסתמן לסדרות החדשות של מרצדס. אנו למדים שהיצרן מיישם את החלטתו האסטרטגית הכוללת פיתוח מואץ של דגמים חדשים ומתקדמים ביותר כדי להוביל את שוק היוקרה העולמי בשנת 2020. פינטו מוסיף "מתחילת השנה כמעט והכפלנו את המכירות לעומת כל שנת 2012 ובעיקר קלטנו לקוחות חדשים שטרם נהגו בעבר במותג מרצדס. אנו כרגע פועלים להגדלת ההקצאות מול היצרן לעמוד בביקוש ולספק את המכוניות בזמן".