פולקסווגן טי קרוס מתעדכן במחירון מוזל

מספר חודשים לאחר שנחת בארץ פולקסווגן טי קרוס, רכב הפנאי הקטן בהיצע היצרן, מעדכנת צ'מפיון מוטורס את מחירון הדגם שיוצע החל מ-124,900 שקל.

ששי כהן 12 במאי, 2020
פולקסווגן טי קרוס

ארבעה חודשים לאחר שנחת בארץ פולקסווגן טי קרוס, רכב הפנאי הקטן של היצרן שמתחרה בקטגוריית ה-B-SUV המתפתחת והלוהטת בארץ, מוזילה צ'מפיון מוטורס את מחירון הדגם במחיר של 5,000 שקל מול המחירון המקורי, נתון שהופך אותו לתחרותי יותר, ובאופן מפתיע אפילו זול מעט מהאחות החורגת סקודה קאמיק.


ה- T קרוס משווק בארץ עם מנוע הטורבו 3 צילינדרים בנפח 1.0 ליטר המוכר של החברה, המפיק 115 כ"ס ו-20.4 קג"מ ומשודך לתיבת הילוכים אוטומטית DSG עם 7 הילוכים. עם יחידת הכח הנ"ל מציע הדגם תאוצה ל-100 קמ"ש ב-10.2 שניות ומהירות מרבית של 193 קמ"ש.

רמות גימור לבחירה:

'קומפורטליין' הכוללת מולטימדיה מקורית עם מסך "8 תומכת אפל ואנדרואיד, בקרת אקלים המפוצלת ל-2 אזורים, מצלמה אחורית מקורית, מראות צד מתכווננות ומתקפלות חשמלית, מראה מרכזית מתכהה, תאורת חניה אוטומטית Coming Home Leaving Home, מערכת Start & Stop המדוממת את המנוע בעת עצירת הרכב, חיישן תאורה וגשם, וכן בבלם יד, גלגל הגה וידית הילוכים מצופים עור. האבזור החיצוני כולל פנסי LED אחוריים, יחד עם פנסי ערפל קדמיים, אחוריים ותאורה מותאמת לפניה, לצד פנסי נשיאה בגג וחישוקי סגסוגת 16".

אבזור הבטיחות כולל התראת שמירת מרחק עם זיהוי הולכי רגל ובלימה אוטונומית, התראת סטייה מנתיב עם תיקון אקטיבי, התראת ערנות הנהג, בקרת שיוט אדפטיבית ועוד. מחיר הדגם החדש נקבע על 124,900 שקל

קומפורטליין פלוס' הכוללת גם כניסה והנעה ללא מפתח, לוח מחוונים דיגיטלי – Digital  Cockpit מושבי  comfort קדמיים, חלונות אחוריים מושחרים, התראת שטח מת במראות הצד וחישוקי סגסוגת 17 ". מחיר הדגם החדש נקבע על 134,900 שקל



עוד מחדשות רכב