פורד אדג' 2011 בארץ

חברת דלק מוטורס, יבואנית פורד לישראל , החלה בשיווק האדג' המחודש במחיר החל מ 219,000 ש"ח . שנתיים לאחר שהחל שיווק פורד אדג' , הנציג האמריקאי של פורד לקטגוריית רכבי הפנאי בארץ , מגיעים לארץ בימים אלו דגמי 2011 של האדג' אשר עבר מתיחת פנים מקיפה ומחליפים את הדור הקודם שהוצג לפני כמעט 5 שנים בדטרויט….

ששי כהן 02 בדצמ, 2010

חברת דלק מוטורס, יבואנית פורד לישראל , החלה בשיווק האדג' המחודש במחיר החל מ 219,000 ש"ח .

שנתיים לאחר שהחל שיווק פורד אדג' , הנציג האמריקאי של פורד לקטגוריית רכבי הפנאי בארץ , מגיעים לארץ בימים אלו דגמי 2011 של האדג' אשר עבר מתיחת פנים מקיפה ומחליפים את הדור הקודם שהוצג לפני כמעט 5 שנים בדטרויט.
עיקר השינויים מבחינת מראה חיצוני , מתרכז בחזית חדשה לרכב המחדדת את המראה האמריקאי הטיפוסי עם גריל גדול מימדים ושופע כרום, יחד עם יחידות תאורה חדשות ומודרניות . עוד בעדכון : חישוקי גלגלים חדשים ועדכון קל לחלקו האחורי של הרכב כולל ליחידות התאורה.
את המהפכה העיקרית עובר הרכב בתוך תא הנוסעים , עם מראה חדש לחלוטין והרבה יותר יוקרתי. את מיקומם של שעוני המהירות והסל"ד בעלי עיצוב הרטרו , תופס לוח שעונים חדש ומודרני עם מד מהירות אחד גדול ומגוון מסכי מידע . את מיקומם של מתגי מערכת השמע ובקרת האקלים , תופסת עכשיו מערכת העונה לשם ' MyFord Touch ' הכוללת צג מגע גדול השולט על מערכת בקרת האקלים, מערכת הניווט ומערכת השמע שנבנתה בשיתוף SONY .  בפורד מבטיחים בנוסף, איכות חומרים והרכבה טובים מבעבר  .

פורד אדג' 2011

פורד אדג' 2011

מתחת למכסה המנוע , זוכה האדג' למנוע מחוזק V6 עם הספק של 285 כ"ס ב 6,500 סל"ד , המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית 6 הילוכים הכוללת הפעם גם אפשרות לתפעול ידני. למרות המעבר החד בשנה האחרונה להנעה 2X4 ברכבי פנאי בארץ , ממשיך להגיע אלינו האדג' עם הנעה כפולה ולא נכנע לצו האופנה . ברוח איכות הסביבה והחיסכון בדלק , מבטיחים בפורד שיפור של עד 30% בתצרוכת הדלק של המכונית , אשר אמורה לפתור את אחת מנקודות התורפה של הדגם היוצא.
פורד אדג' החדש ישווק בארץ ב 2 גרסאות : SE , הכוללת חישוקי "18 קלים, מערכת המולטימדיה החדשה, בקרת שיוט ,מחשב דרך ועוד וכן בגרסת ה SEL עם גג פנורמי כפול, ריפודי עור, דלת תא מטען חשמלית  ומערכת משודרגת הכוללת גם מצלמת רוורס.
מחירי הדגמים נותרו ללא שינוי עם 219,000 ש"ח לדגם ה SE ו 250,000 ש"ח לדגם ה SEL המאובזר.