פיאט טיפו רושמת פתיחה מוצלחת בישראל

לאחר שנים של היעדרות משוק המשפחתיות סדאן, רושמת פיאט טיפו החדשה פתיחה מוצלחת עם כ- 300 הזמנות תוך שבועיים בלבד מיום ההשקה.

ששי כהן 27 במרץ, 2016
פיאט טיפו 2016

לאחר שנים רבות של היעדרות משוק המשפחתיות סדאן ומספר שנים לאחר שנעשה ניסיון אחרון בשוק המשפחתיות עם פיאט בראבו, מדווחת סמל"ת יבואנית פיאט, על פתיחה מוצלחת של הטיפו החדשה בישראל עם יותר מ-300 הזמנות שנרשמו לדגם בשבועיים הראשונים לשיווק בישראל.

 
כזכור, פיאט טיפו הושקה בישראל הישר לשוק המשפחתיות סדאן הקלאסיות, כאשר היא עונדת תג מחיר שובר שוק בסגמנט המשפחתיות עם מחיר של 99,900 ש"ח לדגם ה-1.6 ליטר אוטומטי הבסיסי, הכולל אבזור נדיב כסטנדרט. לפי קצב המכירות הנוכחי, סביר להניח שהטיפו תהפוך להיות הדגם הנמכר ביותר של פיאט בישראל, ומעניין יהיה לראות מה יהיה קצב המכירות לאחר שיסתיים מסע הפרסום האגרסיבי שעימו החלה החברה את השקת הדגם בארץ.פיאט טיפו 2016 פיאט טיפו 2016
לדברי אורי להב מנכ"ל קבוצת סמל"ת:נו שמחים מאוד על כך שהלקוחות יודעים להעריך את החבילה המצוינת שמציעה להם הפיאט טיפו החדשה ומרגישים כמונו כי מדובר בעסקה המשתלמת ביותר לרכב משפחתי בישראל, מרגע השקת הטיפו,אנו פוגשים הרבה מאוד לקוחות בכל אולמות התצוגה ברחבי הארץ אשר מתרשמים מאיכות הרכב ומהמחיר האטרקטיבי ואנו מקווים שנוכל עמוד בביקושים הרבים, לאור זאת  אנו פועלים מול היצרן להקדמת והגדלת המשלוחים לשוק הישראלי ואף תגברנו את נציגי המכירות באולמות התצוגה."