אוטודיפו מדווחת על שנת שיא במכירת מוצרי טיפוח לרכב

שוק הרכב החדש רותח ועימו גם שוק מוצרי הטיפוח לרכב. אוטודיפו מדווחת על שנת שיא במכירת אביזרי טיפוח לרכב וחושפת איזה מוצרים היו הכי מבוקשים אשתקד.

ששי כהן 02 בפבר, 2016
אביזרי טיפוח לרכב - אוטודיפו

לא רק קניות ב- eBay ועלי אקספרס: רשת אוטודיפו, הרשת הקמעונאית היחידה לשוק הרכב בארץ, מדווחת היום על שנת שיא במכירות אביזרי טיפוח לרכב. מסתבר שכאשר שוק הרכב החדש נמצא בשיא של כל הזמנים, עם כרבע מיליון מכוניות חדשות שנמסרו במהלך השנה החולפת, גם שוק האביזרים נהנה מצמיחה מואצת.

.
הסל הממוצע ברשת אוטודיפו עלה במהלך שנת 2015 ב- 6.35% בממוצע לצרכן והוביל לסל ממוצע של למעלה מ-170 ₪ ברשת, כאשר הישראלי הממוצע הביע חיבה מיוחדת לאביזרי הטיפוח לרכב שהיו המבוקשים ביותר בסניפי הרשת. לדברי החברה, המוצרים המבוקשים ביותר היו : ג'ילדה לרכב עם 30,000 יחידות בשנה, מוצרי ריח עם 150,000 יחידות בשנה וילונות עם 30,000 יחידות בשנה, 32,000 יחידות מגני שמש מתקפלים ומגיני סקאי 28,000 יחידות בשנה.
1,900 מושבי חרוזים לרכב נמכרו אשתקד ברשת אוטודיפו. מחיר 74.90 שח. צילום יחצ
1,900 מושבי חרוזים לרכב נמכרו אשתקד ברשת אוטודיפו. מחיר 74.90 שח. צילום יחצ
באופן מפתיע משהו, אם חשבתם שמושב החרוזים המסורתי שהיה פופולרי בשנות ה-80 עבר מעולמנו, בשנה שעברה מכרה אוטודיפו לא פחות מ- 1,900 יחידות כאלו. יחד עם זאת, ממבט נוסף ברשימת המוצרים הנמכרים ביותר אנו רואים מעורבות הולכת וגדלה של בעלי הרכבים בטיפול השוטף של הרכב עם פריטים כגון מסירי פיח 13,000 יחידות בשנה ונוזלי קירור 13,000 יחידות בשנה.

עוד מחדשות רכב