מתנה לחג: נחשפה טסלה מודל 3 פרפורמנס החדשה והיא זמינה לרכישה בישראל !

טסלה חושפת סוף סוף את המודל 3 פרפורמנס החדשה, החזקה והספורטיבית ביותר בהיסטוריה של המודל 3. לצד עיצוב אגרסיבי יותר, מציעה המכונית 460 כ"ס, הנעה כפולה, תאוצה ב-3.1 שניות ל-100 קמ"ש והבטחה לביצועי מסלול. מכוניות ראשונות יגיעו בקיץ הקרוב לארץ במחיר החל מ-273,278 שקל.

ששי כהן 23 באפר, 2024
טסלה מודל 3 פרפורמנס 2024

8 חודשים לאחר שנחשפה טסלה מודל 3 המחודשת בגרסאות הכניסה ובגרסת הלונג' ריינג', חושפת היום רשמית טסלה את גרסת הפרפורמנס החדשה של הדגם, גרסת הביצועים הקיצונית במשפחה שמבטיחה בדגם החדש להיות החזקה והדינמית ביותר שיוצרה עד כה. בניגוד לשמועות שטענו לשם חדש לגרסת הביצועים (כמו למשל: מודל 3 'פלייד'), שומרת טסלה על השם המוכר "Performance". הדגם זמן כבר עם חשיפתו העולמית להזמנה בישראל, במחיר התחלתי של 273,278 שקל ( על הכביש) ואספקות ראשונות בחודשים יוני-יולי 2024.


בכל הנוגע למראה החיצוני, מציעה הפרפורמנס את אותו עיצוב מעודכן המלווה את הגרסאות המחודשות של הדגם, אך משדרג אותו עם חישוקי גלגלים "20 בעיצוב חדש (staggered) ועם צמיגי ספורט, חזית ואחור הכוללים עיצוב אגרסיבי יותר, אווירודינמיות משופרת ותעלות קירור משולבות, הפועלות עם הדפיוזר האחורי והספוילר מקרבון פייבר כדי לייעל את האיזון ויציבות במהירות גבוהה.

בתא הנוסעים נוספו מושבי ספורט חדשים, מחוממים ומאווררים, הכוללים תומכי צד משופרים, המספקים תמיכה רבה יותר במהלך נסיעה בפניות ונהיגה ספורטיבית.  סביבת הנהג והנוסעים כוללת לראשונה בטסלה גם דיפוני קרבון פייבר בדגם ייחודי, העוזרים לדגם להתבלט במערך הדגמים של המודל 3. לצידם מיישרת הפרפורמנס  קו עיצובי עם דגמי המודל 3 החדשה, הכוללים בין השאר שדרוג משמעותי של איכות החומרים וההרכבה, וויתור על ידיות ההילוכים, תפעול המגבים והאיתות, הגה בעיצוב חדש ועוד. האבזור עשיר כסטנדרט וכולל את מסך מרכזי "15.4 המתפעל את כל הרכב, ריפודי עור מלאכותי למושבים, מושבים קדמיים מתכווננים חשמלית, מחוממים ומאווררים, גג זכוכית פנורמי, דלת תא מטען חשמלית, בקרת אקלים מפוצלת עם פתחי מיזוג אחוריים, מערכת בידור אחורית הכוללת מסך מגע "8 ותפעול נפרד גם של המזגן וחימום המושבים האחוריים, מערכת שמע יוקרתית עם 17 רמקולים, 2 סאב וופרים ו-2 מגברים, תאורת אווירה בשלל גוונים ועוד. מפרט הבטיחות כולל את כל מערכות הבטיחות הפופולריות כיום בשוק.

טסלה מודל 3 פרפורמנס 2024

460 כ"ס, 3.1 שניות ל-100 קמ"ש וטווח נסיעה עד 528 ק"מ

הגרסה החדשה מעלה את רף הביצועים לשיא חדש, עם שלדת ביצועים "חדה כתער" לדברי היצרן, מערכת מתלים אדפטיבית המאפשרת נהיגה ספורטיבית קשיחה וקיצונית או רכות ונוחות נסיעה משופרת בחיי היום יום. צמד המנועים החשמליים מפיקים כעת 460 כ"ס כפי שנמסר בהודעה לעיתונות, ולמרות שבאתר טסלה בארה"ב רשום 510 כ"ס. התאוצה התקצרה בדגם החדש ל-100 קמ"ש ל-3.1 שניות (במקום 3.3 שניות בדגם היוצא) לצד מהירות מרבית של 262 קמ"ש. הדגם החדש כולל גם בורר מצבי נהיגה עם מצב מסלול V3 חדש, הכולל כיול חדש לחלוטין של מערכת העברת הכוח ומתלים אדפטיביים כדי להעניק לכם שליטה טובה יותר מאחורי ההגה ואפשרות להתאים את תגובת ההיגוי, בקרות יציבות ובלימה רגנרטיבית כדי להגדיר את הרכב בדיוק כמו שאתם אוהבים. בחברה מבטיחים שדרוג נוסף של אחיזת הכביש ומערכת בלימה ספורטיבית משופרת. טווח הנסיעה של הדגם עומד על עד 528 ק"מ לפי תקן ה-WLTP.

מחיר טסלה מודל 3 פרפורמנס החדשה יחל מ-273,278 שקל ולצידו משווקים במחירים מוזלים החל מהשבוע החולף גם גרסאות הלונג ריינג' במחיר החל מ-241,712 שקל וגרסת הסטנדרט ריינג' במחיר החל מ-211,974 שקל.

עוד מחדשות רכב