מזל טוב: טסלה חוגגת את מסירת המכונית ה-20,000 בישראל !

חברת טסלה מדווחת על מסירת המכונית ה-20,000 בישראל, בדיוק 3 שנים לאחר שהחל השיווק של המותג החשמלי המוביל בעולם, שהביא עימו שלל חידושים לשוק הרכב המקומי ושיטות שיווק ושירות חדשניות שטרם נראו בארץ.

ששי כהן 18 באפר, 2024
טסלה מודל Y

חברת טסלה מודיעה היום על מסירת הרכב ה-20,000 בישראל, כ-3 שנים וחודש לאחר שהחלה לפעול בארץ עם כניסתו של מותג הרכב החשמלי המוביל בעולם, אשר גרם למהפכה בשוק הרכב המקומי, עם שיטת מכירה אינטרנטית בלבד, שיווק המכוניות ע"י היצרן עצמו וללא מפיץ רשמי מקומי, רשת מרכזי טעינה עצמאית (סופרצ'רג'רים) וייחודית ללקוחות החברה, אספקת הרכב בנמל אשדוד בלבד ובונוסים ללקוחות בדמות הוצאות אחזקה נמוכות במיוחד, הנובעות בין השאר מהיעדר שגרת טיפולים רגילה לרכב.


בשלושת השנים שחלפו הצליחה טסלה להעלות על כבישי ישראל יותר מ-13,000 מדגמי המודל 3, שהוכיחו שהיה מוקדם להספיד את שוק מכוניות המנהלים בתצורת סדאן, כאשר הצלחתה המרשימה של המכונית הובילה להגעתן של שלל מתחרות לשוק. בדיוק לפני שנה השיקה טסלה את גרסת ההנעה האחורית של המודל Y עם מחיר שובר שוק, שהפך מאז לדגם הנמכר ביותר של היצרן בארץ, עם יותר מ-5,000 מסירות עד כה. הגעתה של המודל 3 המחודשת בתחילת השנה, הזניקה אגב את מכירות הדגם שרשם 764 מסירות ב-3 החודשים הראשונים של השנה.

עד היום ירדו מהכביש עקב תאונות כ-122 מדגמי טסלה, כאשר רובם מדגם המודל 3, מעטים מדגם המודל Y, שניים מדגם המודל X ואף לא רכב אחד מהמודל S. נכון לעתה, לא ידוע על שום טסלה שנגנבה בארץ.

טסלה נתניה

טסלה נתניה. צילום: תומר פולטין

בחודש החולף השיקה טסלה גם את מרכז השירות הגדול והראשון שלה בישראל (נתניה), הכולל אולם תצוגה בו לקוחות יוכלו להתרשם מהמכוניות, לבצע נסיעות מבחן ולקבל מידע מצוות היועצים של טסלה, וכלה בקבלת הרכב החדש ובמרכז שירות אליו יוכלו להגיע לאחר הרכישה, הכל באותו מקום.

במהלך השנים שחלפו מאז שנכנסה לארץ, הפעילה טסלה את רשת עמדות הטעינה האולטרה מהירות הגדולה בישראל, עם 23 תחנות הפזורות ברחבי הארץ וכוללות כ-200 עמדות טעינה אולטרה מהירות.

ומה מתכננת לנו טסלה בעתיד? הפתעות. משהו שאנחנו לא יכולים לספר, לא משום שאנחנו לא רוצים, אלא משום שטסלה דרך קבע לא מספרת מה היא מתכננת לעשות ורגילה להפתיע אותנו מעת לעת עם חדשות שונות.

עוד מחדשות רכב