הסכם הפצה לחברת SoftWheel עם ר.שעל

חברת SoftWheel הישראלית, מפתחת הגלגל המהפכני לכסאות גלגלים הכולל שיכוך זעזועים מובנה, חתמה על הסכם הפצה עם ר.שעל, החברה המובילה בתחום ציוד העזר לבעלי מוגבלויות בישראל.

ששי כהן 29 במאי, 2018

חברת SoftWheel הישראלית המציאה את הגלגל מחדש באמצעות ייצור גלגל ייחודי לכסאות גלגלים, המכיל שיכוך זעזועים מובנה שסופג את מהלומות הדרך ומונע פגיעה בגב המשתמש. חברת SoftWheel חתמה לאחרונה הסכם בלעדי עם חברת שירותי העזר לנכין המובילה בישראל, חברת ר. שעל. הסכם זה יאפשר כעת שיווק והפצה של הגלגלים הייחודיים ברחבי הארץ.



SoftWheel הינה חברה פעילה ומוכרת ברחבי העולם, אך לא הייתה פעילה כלל בישראל עד סוף שנת 2017. רצונה של החברה לפעול בישראל נובע מהיותה חברה ישראלית אשר חרטה על דגלה להשפיע גם על הקהילה בה היא חיה והחלה למכור את מוצריה ישירות לצרכנים בתחילת הרבעון הרביעי של 2017. הודות לביקוש הער למוצרי החברה, לאחר שמכרה עשרות זוגות גלגלים ובמטרה להגדיל את הזמינות למוצריה ברחבי ישראל, חתמה החברה הסכם בלעדי עם רשת ההפצה הגדולה ביותר בתחום.
עד כה ניתן היה לרכוש בישראל את גלגלי SofWheel במטה החברה בתל אביב. כעת שיתוף הפעולה עם ר. שעל יאפשר לכלל בעלי המוגבלויות בישראל נגישות וזמינות לגלגלי SoftWheel והפצה עד לבית הלקוח. יחד עם זאת, מחיר המוצרים יישמר כפי שנמכר ישירים לצרכן.

כסא גלגלים עם גלגלי SOFTWHEEL


דניאל בראל, מנכ"ל SoftWheel: "בדומה למתרחש בעולם הביקוש לגלגל הייחודי של ,SoftWheel שמקל על חייהם של נכים הישובים בכסאות גלגלים, הינו מאוד גדול גם בישראל. שיתוף הפעולה החדש עם ר. שעל יאפשר לציבור הנכים בישראל נגישות יותר גבוהה למוצרי SoftWheel ברחבי הארץ. שיתוף הפעולה הנאמד במאות גלגלים בשנה, יאפשר לכל נכה ליהנות ממוצרי החברה במחיר הנמוך ביותר בעולם. חתמנו על חוזים ברחבי העולם עם שחקניות ענק בתחום הRehabilitation אך ההסכם הזה והיכולת שלנו להיות זמינים לציבור הנכים הישראלי, שהם ההשראה שלנו, מרגש פי כמה".

רונן איצקוביץ', מנכ"ל ר. שעל: "אנחנו שמחים על שיתוף הפעולה עם חברת SoftWheel והמוצר הייחודי שלה. כחברה הותיקה ביותר בענף אנחנו שמחים להציע לקהל לקוחותינו את הדבר הבא בתחום מוצרי העזר לבעלי מוגבלויות ומאמינים רבות במוצרי החברה.".
חברת SoftWheel הינה חברת טכנולוגיה אשר עוסקת בפיתוח טכנולוגיה מתקדמת לשיכוך ובלימת זעזועים בתוך גלגל. החברה הוקמה בשנת 2011 בתל אביב. החברה זכתה במספר מענקים יוקרתיים לרבות מענקי קרן BIRD בשנים 2015 ו2017. עיקר פעילותה בצפון אמריקה ואירופה, מוצרי החברה זמינים למעל 80 מיליון איש במדינות אלו. SoftWheel מונה כיום כ-40 עובדים, משרדיה ומרכז הפיתוח והמחקר שלה ממוקמים בתל אביב. מוצרי החברה, אשר נמכרים ברחבי העולם, קיבלו לאחרונה כיסוי ממערכות הבריאות של מדינות רבות, בהן גרמניה, אוסטרליה, נורבגיה ונכי הצבא האמריקני. בישראל, עקב קשיים בירוקרטיים, משרד הבריאות לא יאפשר בקרוב החזר על המוצר של החברה. לעומת זאת, החברה נמצאת בתהליכים מתקדמים עם משרד הביטחון ומקווה כי תצליח לקבל כיסוי בריאותי עבור המוצר לנכי צה״ל ומערכת הביטחון.
חברת ר.שעל, אשר הוקמה ב1974, הינה החברה המובילה בתחום ציוד העזר לבעלי מוגבלויות, בני הגיל השלישי ובעלי צרכים מיוחדים בפרט. החברה משרתת אלפי משתמשים בשנה והינה החברה הגדולה בישראל בתחום זה. ר. שעל היא היבואן הבלעדי של Pride Mobility, היצרן הגדול ביותר לכסאות גלגלים ממונעים ו-Sunrise Medical היצרן המוביל לכסאות גלגלים בעולם.
קישור רלוונטי: אתר חברת ר. שעל





עוד מחדשות רכב