יגואר XJ החדשה בארץ

חברת מאיר יבואנית יגואר, חשפה הערב את ה XJ החדשה בת"א. תשווק בדגמי דיזל ובנזין עם תג מחיר החל מ 720 אלף ש"ח. חברת מאיר חשפה הערב במסיבת עיתונאים את ספינת הדגל החדשה של יגואר , ה XJ החדשה. ה XJ החדשה , מצטרפת למשפחת הדגמים המתחדשת של היצרן הבריטי ותשווק לצד ה XF הסאלונית…

ששי כהן 15 במרץ, 2010

חברת מאיר יבואנית יגואר, חשפה הערב את ה XJ החדשה בת"א. תשווק בדגמי דיזל ובנזין עם תג מחיר החל מ 720 אלף ש"ח.

חברת מאיר חשפה הערב במסיבת עיתונאים את ספינת הדגל החדשה של יגואר , ה XJ החדשה.
ה XJ החדשה , מצטרפת למשפחת הדגמים המתחדשת של היצרן הבריטי ותשווק לצד ה XF הסאלונית וה XK הספורטיבית אשר עימם מקווה היבואנית להגדיל את מכירות יגואר בשנה הנוכחית לרמה של 200 מכוניות .
ה XJ החדשה כזכור , נטשה את העיצוב הקלאסי השמרני שליווה את הדגם לאורך שנותיו וקיבלה עיצוב חדש לחלוטין , עוצמתי וספורטיבי אך יחד עם זאת גם אלגנטי.
פנים הרכב מציע את אותו שילוב מוכר של עור , עץ וטכנולוגיה אשר מהווים קפיצת מדרגה נוספת לעומת הדגם הקודם וכוללים בין השאר לוח שעונים וירטואלי אשר כולל צג דיגיטלי "12.3 המשלב את השעונים המוכרים לצד מידע נוסף ומאפשר לנהג לבחור אילו שעונים ומידע יוצגו בכל רגע.
לצידו קיים מסך מגע מרכזי "8 הכולל את השליטה על מערכת השמע, בקרת האקלים ועוד. כאופציה ניתן יהיה לקבל את מסך המגע בטכנולוגיית Dual View החדשנית המאפשרת לנוסעים לראות סרט DVD בעוד הנהג רואה בו זמנית על אותו צג את מפת ה GPS לדוגמא.

יגואר XJ החדשה

יגואר XJ החדשה

בצעד מעט מפתיע בסגמנט, גרסת הכניסה ל XJ החדשה מונעת דווקא ע"י מנוע טורבו דיזל בנפח 3 ליטר בעל הספק של 275 כ"ס. בדגם הנ"ל מאיצה המכונית  ל 100 קמ"ש תוך 6.4 שניות ומגיעה למהירות מרבית של 250 קמ"ש.  כיאה למנוע דיזל, צריכת הדלק של המכונית טובה ועומדת על 14.3 ק"מ לליטר בממוצע לפי נתוני היצרן ופולטת CO2 רק 184 גרם לק"מ.
 דגם נוסף בעל מנוע V8 בנזין 5 ליטר עם הספק של 385 כ"ס ומאיץ ל 100 קמ"ש ב 5.7 שניות. הגרסה הבכירה בעלת מנוע V8 בנפח 5.0 ליטר אך עם מגדש על והספק של 510 כ"ס. כאן יוכלו בעליה המאושרים להאיץ ב 4.9 שניות ל 100 קמ"ש בדרך למהירות מירבית של 250 קמ"ש מוגבלת מחשב בדומה לדגמים האחרים.
ביגואר מבטיחים שה XJ החדשה מעניקה איכויות נסיעה גבוהות ביותר אפילו ביחס למקובל בקטגוריה ומציעה נוחות נסיעה ללא תחרות ( עם מתלי אוויר אדפטיבים ) יחד עם  נשמה של מכונית ספורט עם ביצועים מסעירים. בחברה מציינים עוד שה XJ פחות מתחרה במרצדס S CLASS ובב.מ.וו. סדרה 7 ויותר משתייכת לקבוצת המכוניות כגון פורשה פאנאמרה ומזראטי .
הרכב שנחשף הערב בארץ, הינו אחד מהדגמים הראשונים שיוצרו בעולם . הוא הובא במיוחד לאירועי ההשקה שעורכת היבואנית ויוצג גם בתערוכת אוטומוטור אשר בסיומה יוחזר לחו"ל.
מחיר יגואר XJ החדשה עם מנוע דיזל נקבע על 720,000 ש"ח . הדגם המאובזר יותר : LUXURY ידרוש מכם תוספת של 40,000 ש"ח וצפוי להיות המבוקש ביותר לדעת היבואנית.  מחיר גרסת הבנזין המאובזרת נושק כבר ל 990,000 ש"ח והדגם הבכיר עם מגדש העל ייובא לפי הזמנה מיוחדת ומחירו צפוי לנוע סביב 1.3 מיליון ש"ח. צפי המכירות לשנת 2010 עומד על 50 מכוניות ואספקות ראשונות ללקוחות  צפויות בחודש הבא.

יגואר XJ החדשה

יגואר XJ החדשה

 

עוד מחדשות רכב