סוזוקי סוויפט ידנית ב- 77,000 ש"ח

סוזוקי חותכת מחירים ומתחילה בשיווק הסוויפט והספלאש בגרסאות ידניות זולות וחסכוניות , לצד ירידת מחירים בדגמי האלטו , הסוויפט וה- SX4 האוטומטיות . חברת מכשירי תנועה, יבואנית סוזוקי , מרחיבה את היצע המכוניות הידניות ומתחילה בשיווק גרסאות ידניות לסוויפט ולספלאש לצד הוזלות מחירים בדגמים נוספים : סוזוקי סוויפט ידנית   קצת יותר משנה לאחר שהחל…

ששי כהן 08 במאי, 2012
סוזוקי סוויפט ידנית

סוזוקי חותכת מחירים ומתחילה בשיווק הסוויפט והספלאש בגרסאות ידניות זולות וחסכוניות , לצד ירידת מחירים בדגמי האלטו , הסוויפט וה- SX4 האוטומטיות .

חברת מכשירי תנועה, יבואנית סוזוקי , מרחיבה את היצע המכוניות הידניות ומתחילה בשיווק גרסאות ידניות לסוויפט ולספלאש לצד הוזלות מחירים בדגמים נוספים :
סוזוקי סוויפט ידנית
 
קצת יותר משנה לאחר שהחל שיווק סוזוקי סוויפט החדשה עם גיר אוט' , מצטרפת גם הגרסה הידנית . הדגם החדש יוצע עם מנוע 1.2 ליטר 94 כ"ס ותיבת 5 הילוכים וישווק ברמת גימור GLS פשוטה יחסית , הכוללת צמד חלונות חשמל ומוותרת על פנסי הערפל , בקרת האקלים ועוד . מחיר הדגם : 76,990 ש"ח . בסוזוקי מבטיחים תצרוכת דלק ממוצעת של 20 ק"מ לליטר בממוצע לסוויפט הידנית.
סוזוקי ספלאש ידנית
 
מכונית המיני המרווחת בעלת מבנה המיקרו-וואן , זוכה גם היא לתוספת של גרסה ידנית ותשווק עם אותו מנוע מוכר בנפח  1.2 ליטר 94 כ"ס , המשודך עתה גם לתיבת הילוכים ידנית עם 5 הילוכים . המחיר אטרקטיבי למדי ועומד על  69 אלף ש"ח , לעומת 92 אלף ש"ח לדגם האוטומטי המוכר. עם התחלת שיווק הגרסה הידנית , זוכה המכונית גם לשדרוג עקב מתיחת פנים קלה שעברה המכונית לאחרונה. צריכת הדלק שלה עומדת על 19.6 ק"מ לליטר.
סוזוקי ספלאש ידנית – החל מ- 69 אלף ש"ח
לצד השקת הדגמים החדשים , מוזילה היבואנית את מחירי האלטו האוטומטית ב – 2,000 ש"ח , ותציע את המכונית החל מ-69,990 ש"ח , מה שהופך אותה למכונית היפנית האוטומטית הזולה ביותר בארץ. במקביל , מופחתים מחירי הסוויפט האוט' ב – 4,000 ש"ח וכעת היא תוצע במחיר של 95,990 ש"ח לדגם ה – GLS הבסיסי ו- 99,990 ש"ח לדגם ה – GLX המאובזר. המשפחתית הקומפקטית סוזוקי SX4 בגרסת 5 דלתות OUTDOOR , מוזלת בלא פחות מ- 12,500 ש"ח ומוצעת כעת ב- 99,990 ש"ח בלבד.

עוד מחדשות רכב