רמות גימור חדשות לשברולט טראוורס ולטראקס

UMI, יבואנית שברולט, בשבוע מכירות חגיגי לכל רכבי הפנאי של המותג, במסגרתו תשיק החברה את שברולט טראוורס AWD) High Country) ושברולט טראקס Luxury – רמות גימור בכירות ומאובזרות במיוחד .

ששי כהן 09 במאי, 2018
שברולט טראוורס 2018

UMI יבואנית שברולט, מצטרפת למבול מבצעי הרכב שמציפים כעת את השוק, ותחת בשבוע הבא בשבוע מכירות לדגמי הקרוסאובר שלה, בו לצד הנחות והטבות שונות, תשיק החברה רמות גימור גבוהות ועשירות באבזור לטראקס הקומפקטי ולטראוורס החדש שהושק בסוף 2017. אירוע המכירות יתקיים בין התאריכים 13-23 במאי,  בכל אולמות התצוגה של היבואן ברחבי הארץ.



הדגמים החדשים שיושקו באירוע הם: שברולט טראוורס  High Country, גרסת 4X4 מפוארת במיוחד לרכב הפנאי הגדול של החברה (7-8 מושבים),  הכוללת בנוסף לאבזור העשיר של הדגם גם חיפויי כרום נוספים לגריל הקדמי, בקרת שיוט אדפטיבית, שורה שלישית בקיפול חשמלי, ריפוד עור חום עם דיפונים בשילוב זמש, חישוקי אלומיניום "20 בעיצוב ייחודי וגם מערכת הנעה כפולה מתקדמת בעלת מצמד כפול עם העברת מומנט בין הגלגלים האחוריים. מחיר שברולט טראוורס AWD) High Country)נקבע על 359,990 שקלים.
לצידו של הטראוורס תושק רמת גימור "Luxury" בכירה לטראקס הקומפקטי, הכוללת את האבזור המוכר של דגם ה- LT הבכיר עד כה בהיצע דגמי הטראקס (מולטימדיה מקורית עם מסך "7 ותמיכה ב- Apple CarPlay, פתיחה והנעה באמצעות מפתח חכם, מצלמת רוורס, חישוקי "16 ועוד), אליהם מצטרפים ברמת הגימור החדשה גם התראת שטח מת צידי, התראת תנועה חוצה מאחור, חלון גג חשמלי וריפודי Leatherette בגוון אפור בהיר ושחור. מחיר שברולט טראקס Luxury נקבע על  133,990 שקלים. במסגרת ימי המכירות תוצע שברולט טראקס בגרסת ה-LT ב-112,990 שקלים, מחיר המשקף הנחה של 10,000 שקל ממחיר המחירון.




עוד מחדשות רכב