לנד רובר דיפנדר החדש הושק בישראל: החל מ-425,000 שקל

בסמוך להשקה הבינלאומית, הושק הבוקר לנד רובר דיפנדר החדש בישראל, אגדת השטח של היצרן שחוזרת בדור חדש ומבטיחה לצד יכולות שטח מופלגות גם נוחות ופינוקים על הכביש, ולראשונה גם חבילת בטיחות מתקדמת, מעבר לברקסים שהציע הדור היוצא…

ששי כהן 03 ביונ, 2020
לנד רובר דיפנדר החדש

חברת המזרח יבואנית לנד רובר, השיקה הבוקר רשמית את הדיפנדר החדש ל-2020, דור חדש לאחד מהאייקונים המובילים בעולם השטח, אשר החל את דרכו ב-1948 כדגם הראשון שייצרה לנד רובר. בשונה מהדורות הקודמים של הדיפנדר, הדגם החדש מבטיח לא רק ביצועים ועמידות יוצאי דופן בשטח, אלא גם לראשונה יכולות כביש גבוהות, מיטב הפינוקים בתא הנוסעים המקובלים כיום ברכבי יוקרה ולראשונה גם חבילת בטיחות מקורית מתקדמת ומקיפה, וכל זאת מבלי לאבד לטענת היצרן את האופי הייחודי, הקשיחות והמסורת.


לצד עיצוב חדש לחלוטין שזונח את המראה שאפיין את הדורות הקודמים, הדיפנדר החדש יוצע בארץ בתחילת הדרך בגרסה ארוכה בלבד "דיפנדר 110" ( בתצורת 5 או 7 מושבים), כאשר ברבעון האחרון של השנה ינחת כאן גם הדגם הקצר "דיפנדר 90".

בשונה מהדור היוצא שהסתפק בנתוני כביש בסיסיים מינוס בלבד (22.3 שניות ל-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 119 קמ"ש…), הדור החדש זוכה לליין המנועים החדש של היצרן, המבטיחים שדרוג דרמטי ביכולות הכביש של הרכב (שם ככל הנראה יבלו הלקוחות את מרבית זמנם), עם מנועי טורבו-דיזל 2.0 ליטר שמפיקים 200 ו-240 כ"ס ו-43 קג"מ, המציעים תאוצה ל-100 קמ"ש ב-10.3 שניות ו-9.1 שניות בהתאמה, ומהירות מרבית של 175 קמ"ש ו-188 קמ"ש בהתאמה. במקביל תוצע גם גרסת בנזין 3.0 ליטר טורבו 6 צילינדרים, המפיקה 400 כ"ס ו-55 קג"מ, ומציעה זינוק ל-100 קמ"ש ב-6.1 שניות ומהירות מרבית של 208 קמ"ש. כל המנועים משודכים לתיבת הילוכים אוטומטית עם 8 הילוכים והנעה כפולה כסטנדרט.
לנד רובר דיפנדר החדש

בסעיף השטח החשוב לא פחות, יוצעו כל הדגמים (למעט גרסת הבסיס של הדיפנדר 90) עם מתלי אוויר כסטנדרט, המסוגלים לשפר את מרווח הגחון הבסיסי  של הרכב (21.5 ס"מ) עד 39 ס"מ מטורפים. בנוסף תמצאו כסטנדרט מערכת הדמיית שטח הנסיעה "מכסה מנוע שקוף" הכוללת מצלמות המדגימות במסך המולטימדיה את התקדמות הגלגלים הקדמיים בנסיעת שטח מאתגרת, מערכת " Terrain Response" מדור שני הכוללת בחירת מצבי שטח להתאמה אופטימלית של הדרך, הילוך כח, נעילות דיפרנציאלים ועוד. לראשונה מוותר הדגם גם על שלדת הסולם המסורתית ועובר לשלדה אחורה, דבר אשר לטענת היצרן אינו פוגע ביכולות השטח של הכלי.

לנד רובר דיפנדר החדש

הדגם יוצע לראשונה עם חבילת אבזור בטיחותית מתקדמת הכוללת כסטנדרט: בלימה אוטונומית, מערכת אקטיבית לשמירת נתיב הנסיעה, מצלמות 360 מעלות, בקרת עירנות הנהג ועוד, וכאופציה התרעת שטח מת במראות, בקרת שיוט אדפטיבית, בקרה ליציאה בטוחה מהדלתות מאחור ועוד, שיפור דרמטי לעומת הדור הקודם שהציע בסעיף הבטיחות "ברקסים"…

לנד רובר דיפנדר החדש

מחיר לנד רובר דיפנדר החדש יחל מ-425,000 שקל לדגם ה-90 הקצר הבסיסי, ועד 615,000 שקל לדגם הקצר 3.0 ליטר בנזין המאובזר ביותר. מחיר הדגם הארוך יחל מ-498,000 שקל לגרסת הדיזל 5 מושבים 200 כ"ס, דרך 585,000 שקל לגרסת הדיזל 240 כ"ס 7 מושבים שאמורה להיות הנמכרת ביותר בארץ לדברי היבואן ועד 668,000 שקל לגרסת הבנזין הבכירה. 




עוד מחדשות רכב