לקסוס ES החדשה בישראל: החל מ- 289,000 שקל !

לקסוס ES, מחליפת ה-GS בישראל, מציעה עיצוב ספורטיבי-אלגנטי, תא נוסעים מרווח ואיכותי, יחידת כח היברידית וציון בטיחות הטוב בקטגוריה. המחיר יחל ב-289,000 שקל.

ששי כהן 16 בדצמ, 2018
לקסוס ES בישראל

חברת לקס מוטורס, השיקה הבוקר בישראל את לקסוס ES החדשה, מכונית הסדאן המצליחה והנמכרת של היצרן בעולם, המחליפה בארץ (כמו באירופה) את דגם ה-GS ששווק כאן מאז החל השיווק של מותג היוקרה היפני ב-2007. הדור השביעי של ה-ES שנחשף לפני 8 חודשים בעולם, זכה בשבוע שעבר גם בפרס היוקרתי של Euro Ncap כאחד משלושת המכוניות הבטוחות ביותר שנבחנו השנה במבחני הריסוק. עבור לקסוס מדובר במנוע צמיחה נוסף, לאחר שמכירות החברה צמחו השנה לשיא של 1,490 מסירות (גידול של 21%) בשוק היוקרה שדווקא ירד ב-3.5% השנה.


לצד עיצוב אלגנטי דמוי קופה ונועז הרבה יותר מה-GS המוכרת, פותחה ה-ES החדשה על פלטפורמת הארכיטקטורה הגלובלית K החדשה (GA-K), הכוללת שלדת הנעה קדמית קשיחה במיוחד, ומידות גדולות מבעבר עם תוספת של 65 מ"מ לאורך (4.97 מטר), 45 מ"מ לרוחב 1.86 מטר), ובסיס גלגלים ארוך יותר ב-45 מ"מ (287 ס"מ), לצד צמצום הגובה ב-5 מ"מ (1.44 מטר), המבטיחים אחד מתאי הנוסעים הגדולים בקטגוריה, לצד תא מטען בנפח 454 ליטר.

לקסוס ES בישראל

בתוך תא הנוסעים מציעה ה-ES החדשה עיצוב חדש ויוקרתי לסביבת הנהג והנוסעים, כשלרשות הנהג עומד מסך תצוגה מרכזי "8 ("12.3 בדגם הבכיר) ואת הדור השני של משטח המגע Remote Touch, הכולל זיהוי קולי וסייען נייד המאפשר שליטה ללא מגע יד בסמארטפון. אבזור הדגם עשיר כסטנדרט וכולל כבר מרמת הגימור הבסיסית "Premium" : תאורת LED מלאה, ריפודי עור, מושבים קדמיים מחוממים ומאווררים, מתכווננים חשמלית עם זכרונות, הגה בחיפוי עור משולב עץ, וילון אחורי חשמלי, גג שמש חשמלי, חישוקי "18, הגה עם כיוונון חשמלי, כניסה והנעה ללא מפתח, חיישני חניה מקוריים קדמיים ואחוריים,  ומערכת מצלמות 360 מעלות.

לקסוס ES בישראל

הדגם ישווק בישראל בגרסת ה-ES300H ההיברידית, המצוידת בהנעה קדמית ובדור הרביעי החדש של מערכת ההנעה ההיברידית, Self-Charging Hybrid, הטוענת את עצמה ומציעה שילוב של חיסכון בדלק, ביצועים ופליטות מזהמים נמוכים. היחידה ההיברידית כוללת מנוע בנזין 2.5 ליטר, ארבעה צילינדרים בעל מחזור אטקינסון ומנוע חשמלי קל וקומפקטי יותר עם הספק גבוה יותר, המפיקים 218 כ"ס ומציעים תאוצה ל-100 קמ"ש ב-8.9 שניות צריכת דלק של 22.7  ק"מ לליטר בממוצע, לפי נתוני היצרן בתקן ה-WLTP החדש והמחמיר.

לקסוס ES בישראל

 

ה-ES תוצע עם חבילת בטיחות מתקדמת מקיפה ומשופרת LSS2 מדור 2 (10 כריות אוויר, בלימה אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, זיהוי שטח מת במראות הצד, התרעה על תנועה חוצה מאחור כוללת בלימה, החלפת אורות אוט', זיהוי אופניים לראשונה ועוד), לצד מערכת פנסים ראשיים מסתגלת דו-שלבית (בדגם הבכיר). מערכת זו לא רק מפעילה ומכבה את האלומה הגבוהה באופן אוטומטי עבור הנהג; אלא גם מערך 24 נורות ה-LED הנפרדות שלה מסוגל להתאים את פיזור האור כדי להעניק תאורה משופרת תוך הפחתת הסנוור של נהגים המגיעים ממול. מעבר לכך, מדובר באחת מ-3 המכוניות שזכו לציוני הריסוק הגבוהים ביותר בשנת 2018.

לקסוס ES בישראל

מחיר לקסוס ES החדשה 2019 נמוך מהתחזית וממחירה של ה-GS אותה החליפה, ונקבע על 289,000 שקל לדגם הפרימיום ו-314,000 שקל לדגם ה- High Premium. צפי המכירות של הדגם ב-2019 עומד על כ-250 מכוניות.


עוד מחדשות רכב