מותג NIO בישראל: החל מ-344,000 שקל – שובן של תחנות החלפת הסוללות

דלק מוטורס מתחילה בייבוא עקיף של מותג היוקרה החשמלי NIO עם 3 דגמים שיוצעו כאן עם תחילת השיווק. בכוונת החברה להתחרות בשוק החשמליות היוקרתיות והדגמים יוצעו עם אחריות וחבילת טיפולים ל-5 שנים כלולים במחיר, לצד צמד תחנות החלפת סוללות שיוקמו שוב בארץ.

ששי כהן 02 באוק, 2023
ניו ET5

סינית יוקרתית חשמלית נוספת בישראל: 9 שנים לאחר שהוקמה, נכנסת NIO גם לשוק הישראלי, אך הפעם לא ביבוא ישיר ישירות מהיצרן בסין, אלא ביבוא מקביל שנעשה ע"י דלק מוטורס יבואנית מאזדה, פורד ו-BMW שהחלה בייבוא הרכבים לארץ דרך הדילר של NIO בנורווגיה. אחד היתרונות של דגמי NIO, הוא האופציה להחליף סוללות בעמדת החלפה ייעודית, בדומה לתחנות ההחלפה של בטר פלייס בעבר בישראל, והיבואנית מבטיחה שצמד תחנות ראשונות כאלו יוקמו במהלך השנה הבאה בארץ.


3 מכוניות בישראל עם תחילת השיווק:

ניו ET5

ניו ET5

ניו ET5 – מכונית ספורט סדאן חשמלית שתתחרה בטסלה מודל 3, ב.מ.וו i4 ובקרוב גם ב-BYD סיל. הדגם יוצע בארץ בגרסת הנעה כפולה הכוללת צמד מנועים חשמליים המפיקים הספק משולב של 489 כ"ס ומומנט מירבי של 71.4 קג"מ וצמד סוללות לבחירה בקיבולת של 75 קוט"ש המבטיחה טווח נסיעה עד כ-451 ק"מ (WLTP) ומערך סוללות חריג לסגמנט בקיבולת של 100 קוט"ש המבטיח טווח נסיעה עד 583 ק"מ (WLTP). בחברה מבטיחים חלוקת משקל אידיאלית של 50%/50% בין הצירים ותאוצה ל-100 קמ"ש ב-4 שניות.

ניו ET5

ניו ET5

הדגם ישווק ב-4 רמות גימור לבחירה והאבזור נדיב וכולל מושבי ספורט קדמיים עם 14 כיוונונים המציעים חימום קירור ועיסוי, מערכת שמע עם 23 רמקולים, מערך בישום, תאורת אווירה עם 256 גוונים, גג זכוכית גדול, לוח מחוונים דיגיטלי "10.2, מולטימדיה עם מסך מגע "12.8, עוזרת אישית NOMI וסגירה רכה (ואקום) בדלתות. מחירי הדגמים ינועו מ-344,000 שקל ועד 429,000 שקל.

ניו ET7

ניו ET7

ניו ET7 – מכונית סאלון אשר תתחרה בדגמים כמו מרצדס EQE, טסלה מודל S ו-BYD האן. לדגם עיצוב דמוי קופה 4 דלתות עם מרכב אווירודינמי במיוחד (0.208cd) והוא יוצע בארץ בגרסת הנעה כפולה המפיקה הספק משולב של 653 כ"ס, תאוצה 0-100 ב-3.8 ש' וסוללת 100 קוט"ש המבטיחה טווח של עד 580 ק"מ. את העיצוב חותמים חישוקי "20 ספורטיביים ואווירודינאמיים וקאליפרים בצבע כתום. חישוקי "21 עשויי קרבון יוצעו כאופציה.

ניו ET7

ניו ET7

הדגם יוצע ברמת גימור אחת ועשירה למדי הכוללת את המפרט של ה-ET5 בתוספת אבזור נוסף. לדגם ציון מלא של 5 כוכבים במבחן הריסוק האירופאי והוא יוצע בארץ במחיר של 499,000 שקל. 

ניו ES8 – רכב פנאי גדול (אורך של מעל 5 מ' ובסיס גלגלים של מעל 3 מטר) שיוצע בגרסאות 6 או 7 מושבים לבחירה. הדגם יוצע בגרסת הנעה כפולה המפיקה הספק משולב של 544 כ"ס ו-73.9 קג"מ המספקת תאוצה ל-100 קמ"ש ב-4.9 שניות ויחד עם סוללה בקיבולת של 100 קוט"ש מבטיח טווח נסיעה עד 466 ק"מ. לדגם אפשרות בחירה בין סידור של 7 מושבים (2-3-2) או 6 מושבים (2-2-2) עם מושבי קפטן בשורת המושבים השנייה. בשני הסידורים נהנים היושבים בשורת המושבים השנייה בשליטה עצמאית במערכת מיזוג האוויר, שקעי טעינה וחימום מושבים. נפח תא המטען עומד על מעל 300 ליטר כאשר כל שורות המושבים בשימוש.

ניו ES8

ניו ES8

לצד אבזור עשיר תמצאו כאן גם מתלי אוויר אשר מאפשרים הגבהה או הנמכה (+-50 מ"מ), בולמי זעזועים אדפטיביים מתוצרת ZF, ומערכת בלמים ספורטיבית מתוצרת ברמבו. דגמי ה-ES8 ישווקו ברמת גימור אחת Signature הגבוהה ביותר, עם אפשרות לבחירה בין 6 ל-7 מושבים ובמחיר זהה שיעמוד על 465,000 ₪.

ניו ES8

ניו ES8

אפשרויות טעינה, עוזרת דיגיטלית אישית ודגמים נוספים בהמשך

כל דגמי NIO יוצעו בישראל עם הטכנולוגיה המאפשרת החלפת סוללות מהירה בתחנות ייעודיות (החלפת סוללה ב-3 דקות), לצד האפשרות הרגילה לטעינה ביתית או ציבורית רגילה או מהירה. בתחילת שנה הבאה יצטרפו דגמי ה-ES7, ה-ES6 ודגם ה-ET5T (גרסת סטיישן ייחודית ל-ET5).

בכל הדגמים מוטמעת באופן בלעדי מערכת NOMI Mate – AI  סייעת דיגיטלית דוברת אנגלית, מבוססת בינה מלאכותית, ראשונה מסוגה בעולם בייצור סדרתי, אשר מנגישה את הטכנולוגיה הקיימת בחלל הפנימי של הרכב למשתמשים.

רמת שירות של מותגי יוקרה

על מנת ליישר קו עם חזון המותג ולהעביר את חווית הלקוח היוקרתית והייחודית של NIO גם בישראל, נבנתה עבור לקוחות NIO תוכנית ייעודית המעניקה חווית מכירה, מסירה, שירות ובעלות המוכרת מעולמות היוקרה הכוללת:

  • 5 שנות אחריות מלאה כולל טיפולים תקופתיים מלאים ללא חיוב
  • משתמשי NIO ייהנו ממוקד שירות 24/7 הנותן מענה מלא לכל צורך (תיאום ביקור במרכז שירות, סיוע טכני, טעינת חירום, שינוי ועוד)
  • כל משתמש ילווה ע"י מנהל שירות אישי בכל עניין: טכני ושירותי. הקשר עם מנהל השירות יכלול היכרות אישית משלב המסירה ולאורך כל שלב הבעלות על הרכב.
  • המשתמשים לא ידרשו להגיע למרכזי השירות: נציגי השירות יגיעו לבית המשתמשים, יאספו את ה-NIO שלהם, ויספקו דגם NIO חלופי עד לחזרת רכבם.

היכן רוכשים? 

בהתאם לאופי המותג ולצורת המכירה של הרכבים בעולם, החל מחודש נובמבר יוצגו ויימכרו רכבי NIO במתחמי Pop-Up ייעודיים ומתחלפים במרכז הארץ במקביל לפתיחתו של NIO House – מתחם המותג הראשי בישראל, שייפתח במהלך השנה הבאה באזור הרצליה.

במקביל לכך ועד להגעת הרכבים הראשונים לישראל, החל מהיום, יוכלו ה-Early adopters להתרשם מהדגמים באתר NIO.co.il (שלא בטוח שתוכלו להיכנס כי כולל תהליך כניסה מייגע ומעיק יש לציין), לתאם פגישות וירטואליות עם צוות NIO או לבצע Pre-Order ולשריין לעצמם קדימות בפתיחת הזמנה על הרכבים הראשונים.

עוד מחדשות רכב