פורשה טאייקן ראשונה נגנבה בישראל ונלכדה לאחר חצי שעה (עם תאונה בדרך)

כוחות האכיפה של איתוראן הצליחו תוך פחות מ 30 דקות לתפוס גנב של מכונית פורשה טייקאן החשמלית מקיסריה (בשווי של 1.2 מיליון ₪). בדרך היא הספיקה להיות מעורבת גם בתאונה.

ששי כהן 30 באוק, 2020
פורשה טאייקן

גניבה ראשונה למכונית החשמלית הראשונה של פורשה בישראל, שרק נחתה לאחרונה בארץ. חברת איתוראן מדווחת על סיכול אמש של גניבת פורשה טייקאן החשמלית, לאחר שגנבי רכב מהשטחים פרצו לבית בקיסריה, נטלו את מפתחות המכונית וברחו איתה לכיוון טול-כארם.


לדברי איתוראן :" בשעה 5:07 הבוקר התקבל במרכז הבקרה של איתוראן התרעה על פעילות בלתי חוקית של מכונית פורשה יוקרתית מקיסריה. למרות שלא הצליחו ליצור קשר עם הלקוח, הוזנקו מיד כוחות האכיפה של איתוראן לעבר הרכב שנע בדרך מחלף ניצני עוז לכביש 57 צומת המשתלה לכיוון כביש 6. במקביל נמסרה הודעה לכוחות המשטרה באזור. תוך 30 דק' מקבלת ההתראה בשעה 5:37 הצליחו כוחות האכיפה של איתוראן לתפוס את הרכב בכביש 6 סמוך לשער אפרים- בדרך לאזור טול כרם .

פורשה טאייקן

פורשה טאייקן לאחר סיכול הגניבה. צילום: israeli.boost באינסטגרם

עם תפיסת הרכב הצליח מרכז הבקרה של איתוראן ליצור קשר עם הלקוח ולעדכן אותו על תפיסת הרכב שנגנב באמצעות מפתחות שנגנבו מבית הלקוח בקיסריה. עד לעצירה, הצליחו הגנבים גם להיות מעורבים בתאונה עם נזק משמעותי לצד שמאל של הרכב.

הטייקן היא מכונית קופה ספורטיבית חשמלית בתצורת סדאן 4 דלתות ו-4 מושבים, ומשווקת ב-2 גרסאות חשמליות: טאייקן טורבו המצוידת במנוע המפיק 500 קילו-וואט (680 כ"ס) ומציע תאוצה ל-100 קמ"ש ב-3.2 שניות, מהירות מרבית של 260 קמ"ש וטווח נסיעה חשמלי של 450 ק"מ ביו טעינות (תקן WLTP), כאשר גרסת הטאייקן טורבו S החזקה יותר מצוידת במנוע המפיק 560 קילו-וואט (761כ"ס) ומציע תאוצה ל-100 קמ"ש ב-2.8 שניות, מהירות מרבית של 260 קמ"ש וטווח נסיעה חשמלי של 412 ק"מ ביו טעינות (תקן WLTP).

מחיר גרסת הטורבו מהסוג שנגנב אתמול נע סביב ה- 1,299,000 ₪ 



עוד מחדשות רכב