אבארט ישראל חוגגת שנה

חברת סמל"ת יבואנית אבארט , מדווחת על מכירה של 50 מדגמי האבארט במהלך שנת השיווק הראשונה בישראל . כמעט שנה לאחר שהחל שיווק מכוניות אבארט בישראל , מסכמת סמל"ת , יבואנית המותג הספורטיבי של פיאט , שנה מוצלחת ומכירת 50 מדגמי האבארט בישראל . מבין המכוניות שנמסרו , מוביל דגם האבארט 500 עם מרבית המכוניות…

ששי כהן 02 במאי, 2011

חברת סמל"ת יבואנית אבארט , מדווחת על מכירה של 50 מדגמי האבארט במהלך שנת השיווק הראשונה בישראל .

כמעט שנה לאחר שהחל שיווק מכוניות אבארט בישראל , מסכמת סמל"ת , יבואנית המותג הספורטיבי של פיאט , שנה מוצלחת ומכירת 50 מדגמי האבארט בישראל .
מבין המכוניות שנמסרו , מוביל דגם האבארט 500 עם מרבית המכוניות שעלו לכביש , ולצידו החלו להימסר בחודשים האחרונים גם מספר מדגמי הפונטו איבו אבארט ו 500 אבארט קבריולט . יש להוסיף שלמרות שנראה שמדובר במספר קטן יחסית של מכוניות , מדובר במספרים גדולים יחסית בשוק הישראלי ואין ספק שהוא הפך להיות אחד ממותגי הספורט הנמכרים ביותר בארץ .
באופן מעט מוזר , עיקר פעילות אבארט נעשית דווקא בפייסבוק עם דף שוקק חיים ועשיר המדווח כמעט בעקביות על כל דגם חדש שעולה לכביש  , מידע רב על פעילויות , מפגשים ואירועים וכמובן מתן תשובות לגולשים . אתר אבארט בישראל לעומתו , כמעט נטוש , לא מעודכן וכולל מידע רק על ה 500 אבארט ואינו כולל שום אזכור לגבי שאר הדגמים שמשווקים .
ומה לגבי העתיד ? בחודשים הקרובים צפויים להגיע מספר יחידות בודדות של ה ' אבארט 695 פרארי ' , הגרסה הסופר ספורטיבית של המותג  אשר פותחה בשיתוף חברת פרארי ותיוצר בכמות של 1,695 יחידות בכל העולם. בתפריט : מנוע 1.4 ליטר טורבו – 180 כ"ס, גוף עשוי חומרים מורכבים כסיבי פחם ,צביעה מיוחדת ולוגו המשלב את הסמל פרארי. המחיר ? לא לכל כיס וצפוי להיות גבוה מ 300,000 ש"ח !

אבארט ישראל

אבארט ישראל

עומר לוי, מנהל מותג אבראט' בישראל אמר כי, "אנחנו ואבארט העולמית מאוד מרוצים היום מתוצאות השנה הראשונה ומכך שעברנו בגדול את כל יעדי היצרן כמו גם את היעדים המאוד מאתגרים שהצבנו אנו לעצמנו ולשמחתי בעקבות הצלחת המותג והבעת האמון של הלקוחות שיצרו ביקושים הצלחנו לקבל הקצבהמהאיטלקים לכמה רכבי 695 פרארי אשר יגיעו לארץ בחודשים הקרובים. המטרה לשנה הבאה היא להרחיב את חשיפת המותג באמצעות קמפיין פירסום יצירתי ומפתיע ולהמשיך לבסס את מעמדו בשוק הרכב הישראלי.

עוד מחדשות רכב