אופל חוגגת 40 שנה לקורסה בגרסת מהדורה מוגבלת

אופל חוגגת 40 שנה לסופרמיני הפופולרית שלה, ומשיקה מהדורה מוגבלת לקורסה שתיוצר ב-1982 יחידות בלבד.

ששי כהן 21 ביונ, 2022
אופל קורסה 40 שנה

כאשר הוצגה אופל קורסה לראשונה בשנת 1982, היא נועדה לתת מענה לשוק מכוניות הסופרמיני המתפתח באירופה, וככל הנראה היצרן לא שיער לעצמו שהדגם יהפוך לאחד מלהיטי החברה לאורך שנים, עם יותר מ-14 מיליון עותקים שלו שנמכרו לאורך ששת הדורות שחלפו מאז הוצג לראשונה.


כעת, חוגג היצרן 40 שנה לדגם עם מהדורה מיוחדת ביצור מוגבל, הכוללת 1982 מכוניות (לציון השנה בה הוצגה לראשונה המכונית בעולם). הגרסה החדשה תוצע בצבע אדום בלבד, התואמת כמעט לחלוטין לצבע האדום המקורי של הדור הראשון (“Rekord Red”), יחד עם גג בצבע שחור, כאשר כל המכוניות יוצעו ברמת הגימור הספורטיבית GS-Line בתוספת חישוקי גלגלים "17 בעיצוב ייחודי, סמלים מושחרים, לוגו "CORSA" שנמתח לרוחב דלת תא המטען האחורית, גריל קדמי מושחר ותאורה היקפית מלאה מסוג LED, כולל פנסי מטריקס לד בחזית.

אופל קורסה 40 שנה

בתוך תא הנוסעים מציעה הקורסה "40 שנה" מושבים בעיצוב ובריפוד המזכירים את הדור הראשון, לוגו ייחודי על הדשבורד הכולל את המספר הסידורי של הרכב מ- 0001 עד 1982, ומושבים משולבים ריפוד דמוי עור. כחלק ממיתוג הדגם, יוכלו לקוחות הקורסה המובעים לרכוש גם גרביים בסגנון של ריפוד המושבים…

אופל קורסה נחשבת למכונית הקטנה הנמכרת ביותר בגרמניה, וגם הגרסה החשמלית שלה רשמה בחודש החולף הישג שדורגה כמכונית החשמלית הנמכרת ביותר שם. גרסת ה-40 שנה לדגם תגיע לשווקים ראשונים כבר בשבועים הקרובים, אך הסיכוי לראות אותה גם בישראל נמוך במיוחד.

עוד מחדשות רכב