אופל קורסה החדשה 2020 במבחנים אחרונים לפני חשיפה

הדור השישי של אופל קורסה בסבב מבחנים אחרון לקראת חשיפה רשמית בקרוב, סיים שלל מבחנים בתנאי מזג אוויר קיצוניים בלפלנד. השיווק באירופה יחל בקיץ הקרוב, אך לארץ היא תגיע ככל הנראה רק ב-2020.

ששי כהן 02 במאי, 2019
אופל קורסה החדשה 2020

5 שנים לאחר שנחשף הדור הנוכחי של אופל קורסה, חושפת אופל תמונות ראשונות (טיזרים) של הדור החדש שיגיע לשוק עוד השנה, וצפוי להציג קפיצת מדרגה משמעותית מול הדור הנוכחי, המבוסס על פלטפורמה וותיקה למדי ומשותפת לפיאט פונטו, ששורשיה טמונים עוד בדור הרביעי של הדגם שהוצג ב-2006 !


הדור השישי של הקורסה פותח ע"י קונצרן PSA (פיג'ו-סיטרואן), הבעלים החדש של אופל בעולם, וכחלק מחיסכון בעלויות הפיתוח, פותח הדגם על שלדת פיג'ו 208 החדשה, ויציע עיצוב מודרני משמעותית מהדור היוצא (ניתן להבחין בכך למרות ההסוואה בתמונות שפורסמו). לדברי תומאס וונקה (Thomas Wanke), מנהל הפיתוח העולמי של אופל, "הדור החדש של הקורסה שוקל משמעותית פחות, מצמצם את צריכת הדלק ויציע גם הנאה מנהיגה". זאת ועוד, "השלדה החדשה נבחנה בתנאים קיצוניים בכל סוגי הכבישים של אירופה, כולל במהירויות גבוהות במיוחד באוטובאן הגרמני ובתנאי קור קיצוניים במשטחי הקרח של לפלנד (עד -30 מעלות !), ויציע איזון אופטימלי של בטיחות, נוחות והנאה מנהיגה".

אופל קורסה החדשה 2020

כחלק מהחידושים בדגם, יוצע הדגם עם שורה ארוכה של אבזור אופציונלי, לרבות אופציה לפנסי MATRIX LED מתוחכמים אותם ראינו עד כה רק במספר מועט של דגמי יוקרה. חשוב מכך, לראשונה יוצע הדגם עם חבילת בטיחות מקורית מתקדמת, שתכלול בקרות שמירת מרחק סטייה מנתיב, התרעת שטח מת במראות הצד, בקרת שיוט אדפטיבית, החלפת אורות אוט' ועוד.

אופל קורסה החדשה 2020

היצע המנועים יכלול ככל הנראה את מנוע ה-1.2 ליטר טורבו שיוצעו בשילוב לתיבות ידניות 6 הילוכים ואוטומטיות פלנטריות מתוצרת AISIN היפנית. כחלק מהתחלת המעבר לעולם המכוניות החשמליות, תוצע הקורסה החדשה (כמו גם ה-208 החדשה) כבר משלב ההשקה הראשונית בגרסה 100% חשמלית שתציע טווח נסיעה של 340 ק"מ בין טעינות.

אופל קורסה דור 1

1982: אופל קורסה דור 1

אופל קורסה נחשבת לדגם הנמכר ביותר של אופל בעולם ומאז הוצג הדור הראשון שלו ב-1982, נמכרו עד כה יותר מ-13.6 מיליון מכוניות מחמשת הדורות של הדגם ברחבי העולם.

שיווק אופל קורסה החדשה 2020 באירופה יחל כבר בקיץ הקרוב, כאשר אספקות ראשונות יחלו בסתיו הקרוב. לישראל צפויה המכונית להגיע רק בתחילת 2020.

מעוניינים באחרוני הדגם הנוכחי בגרסת ה- Life&Style המאובזרת ביותר (כולל מולטימדיה, גג נפתח ועוד), מודל 2018, 0 ק"מ מליסינג החל מ-75,000 שקל כולל רישוי? התקשרו ל-052-4559999 או השאירו פרטים כאן. (מודעה)

לייעוץ ומידע נוסף השאירו פרטים ונציגנו יחזור אליכם




    עוד מחדשות רכב