אז מה מחכה לכם בפיג'ו 3008 החדש ל-2021 שנחשף היום?

4 שנים לאחר שהוצג הדור הנוכחי של פיג'ו 3008, ועם יותר מ-800,000 עותקים שלו שנמכרו עד כה בעולם, הגיע הזמן למתיחת פנים של אמצע החיים למכונית השניה הכי מבוקשת של פיג'ו בעולם. אז מה נשתנה?

ששי כהן 01 בספט, 2020
פיג'ו 3008 החדש 2021

חברת פיג'ו חשפה הבוקר את ה-3008 המחודשת לשנת 2021, הכוללת מתיחת פנים של אמצע החיים, האמורה לתת מענה לשלל המתחרות החדשות בשוק ה-SUV המשפחתיים, עד להצגת הדור הבא. מאז שהושק הדור הנוכחי (והשני) של ה-3008 בשנת 2016, נמכרו בעולם יותר מ-800,000 עותקים שלו, עימם הפך הדגם לשני הנמכר ביותר של פיג'ו בעולם, אחרי ה-208 ולפני ה-2008. גם בישראל זכה הדגם לביקוש גבוה, עם קרוב ל-11,000 עותקים שלו שעלו כאן על הכביש, שהפכו אותו לא רק לפופולרי כחדש מהיבואן, אלא גם כמבוקש מאוד בשוק היד השניה, עם מחירים שלא מתקשים להשיג מחיר מחירון בדגמים שמורים.


במסגרת מתיחת הפנים זוכה ה-3008 החדש לחזית מחודשת לרכב, הכוללת מראה אלגנטי ומתוחכם יותר, פנסי LED כסטנדרט כבר מרמת הגימור הבסיסית, או FULL-LED בדגמים הבכירים, גריל מעוצב ופגוש בעיצוב חדש. בצידי הרכב נרשמים חישוקי גלגלים קלים בעיצוב חדש וחלקה האחורי של הרכב זכה לעדכונים קוסמטיים קלים ובראשם פנסים בטכנולוגיית LED מלאה כסטנדרט.

בתוך תא הנוסעים שומרת פיג'ו על קווי העיצוב המוכרים של הדגם, אך משדרגת אותם בדיפונים דמויי עץ בגרסאות הבכירות, לוח שעונים דיגיטלי שעוצב מחודש, ומערכת מולטימדיה חדשה עם מסך מגע איכותי יותר בגודל "10. דגמי הבנזין והדיזל זוכים לבורר מצבי נהיגה כסטנדרט (רגיל, חסכוני וספורט), ודגמי ה-GT זוכים לראשונה גם למראה מרכזית ללא מסגרת, ואופציה לריפודי עור נאפה בצבע אדום. המולטימדיה החדשה כוללת תמיכה באנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי ואף מציעה משטח טעינה אלחוטי.

פיג'ו 3008 החדש 2021

בסעיף הבטיחות זוכה המכונית לשדרוג חבילת הבטיחות המקורית, עם אופציה לראשונה למערכת ראיית לילה המסייעת בזיהוי הולכי רגל וחיות גם בשעות החשיכה, בקרת שיוט אדפטיבית חכמה יותר הכוללת פונקציית עצירה מלאה והתחלת נסיעה אוטומטית, בקרת סטייה מנתיב הפועלת בשיתוף פעולה עם בקרת השיוט האדפטיבית, מערכת בלימה אוטונומית משופרת הכוללת זיהוי הולכי רגל ודו-גלגלי גם בלילה ובלימה אוט' במהירויות של 5-140 קמ"ש וזיהוי תמרורים משופר הכולל גם התרעות על תמרור עצור, אין כניסה ועוד.

פיג'ו 3008 החדש 2021

היצע הדגמים יכלול בדגמי הבנזין מנוע טורבו 1.2 ליטר 3 צילינדרים המפיק 130 כ"ס ומשודך לתיבת הילוכים ידנית 6 הילוכים או אוטומטית 8 הילוכים. מעליו תוצע גרסת טורבו 1.6 ליטר 180 כ"ס אוטומטית 8 הילוכים. בחטיבת הדיזל תמצאו את מנוע הטורבו 1.5 ליטר המפיק 130 כ"ס ומשודך לתיבת 8 הילוכים. לצידם יוצע הדגם גם בצמד גרסאות היברידיות פלאג-אין, HYBRID4 300 e-EAT8 הכוללת הנעה 4X4, הספק משולב של 300 כ"ס ואפשרות לנסוע על חשמל עד 59 ק"מ ו-HYBRID 225 e-EAT8 המצויד בהנעה 2X4, הספק משולב של 225 כ"ס ומציע נסיעה חשמלית טהורה עד 56 ק"מ.

מחברת לובינסקי היבואנית נמסר שפיג'ו 3008 החדש צפוי לנחות בארץ בסביבות הרבעון הראשון או השני של 2021. 



עוד מחדשות רכב