אין גבול לשיגעון: טסלה סייברטראק משומשת נמכרה בכפול ממחירה כחדשה!

טסלה סייברטראק משומשת נמכרה במכירה פומבית של Manheim במחיר של $244,000, יותר מכפול ממחירה כחדשה. הרוכש הוא דילר של פורשה מאורלנדו והמוכר עלול לחטוף קנס של $50,000 מטסלה בשל הפרת חוזה שעליו חתם עם רכישת הרכב.

ששי כהן 03 במרץ, 2024
טסלה סייברטראק

שיגעון הסייברטראק- הטנדר של טסלה שובר שיאים חדשים: בשבוע שעבר הוצע לראשונה הטנדר למכירה פומבית באתר Cox Automotive’s, Manheim, בסיומו נמכר הרכב במחיר של $244,000 לדילר של פורשה מדרום אורלנדו בארה"ב, כך מדווח אתר Carscoops.



מחירו של הדגם באתר טסלה עומד על כ-$120,000 כולל התוספות שנכללו ברכב, מה שאומר שהמוכר מכר את הטנדר ביותר מפי 2 ממחירו כחדש באתר היצרן. הסיבה כמובן למחיר המשוגע הוא זמני האספקה הארוכים של הדגם שעומדים כעת על יותר משנה.

הבעיה שעשויה להתעורר בעסקה הזו מגיעה מטסלה אשר מחתימה כל רוכש של הסייברטראק שבמידה והוא לא מעוניין יותר ברכב, אז לטסלה יש זכות ראשונים לרכוש בחזרה את המכונית ובמידה ולא יעשה את זה, אז הוא צפוי לקנס של $50,000. לעת עתה, לא ברור אם המוכר אכן יידע את טסלה על המכירה הצפויה, וגם לא בטוח שגם אם טסלה לא ידעה מהעניין, היא אכן תלך לתביעה מולו כדי לקבל את סכום הקנס עליו חתם הרוכש.

האם סכום המכירה ההזוי לרכב הזה תעודד בעלים נוספים של הטנדר החשמלי בעל העיצוב העתידני לבצע מהלך דומה? ימים יגידו וככל הנראה גם התגובה של טסלה למהלך המכירה הפומבית שעשוי לצנן את ההתלהבות אם אכן תדרוש את הקנס שעליו התחייב הבעלים המקורי של הרכב. מה שבטוח, גם אם יתבקש לשלם את הקנס, עדיין יצא ברווח מטורף. מה זה אומר על הרוכש שהסכים לשלם סכום כזה? כנראה שלא בטוח מה יש לו יותר: כסף או שכל…

עוד מחדשות רכב