באיחור אופנתי: אינפיניטי QX50 בישראל במחיר תחרותי

יבואנית אינפיניטי משיקה בישראל את ה-QX50, מתחרה לאאודי Q5 וב.מ.וו X3 שיוצע בארץ עם מנוע טורבו 2.0 ליטר 268 כ"ס, הנעה כפולה ואבזור עשיר, במחיר אטרקטיבי שנקבע על 269,990 שקל.

ששי כהן 24 באוג, 2021
אינפיניטי QX50

בשקט בשקט החלה קרסו מוטורס יבואנית אינפיניטי, בשיווק דגם ה-QX50 בישראל, מחליפו של ה-EX37, שנכנס לקטגוריית רכבי הפנאי היוקרתיי המשפחתיים, כמתחרה לאאודי Q5, מרצדס GLC ואחרים, ומצויד בתג מחיר נמוך משמעותית.

ה-QX50 אמנם חדש בארץ, אך מדובר בדגם וותיק כבר בעולם שהוצג עוד בסוף 2017 ומגיע לארץ באיחור ניכר מהצפוי. מדובר בתוספת משמעותית למותג אינפיניטי בישראל, שסובל ממחסור בדגמים (עקב הפסקת שיווק המותג באירופה) ולמעשה לצידו של ה-QX50 החדש תמצאו באולם התצוגה רק את ה-QX60 הגדול יותר.

אינפיניטי QX50

הדגם החדש נהנה מעיצוב שרירי וספורטיבי שלמרות גילו הוותיק יחסית, עדיין נראה מצוין, ומציע מרכב SUV משפחתי באורך של 4.7 מטר, רוחב של 1.9 מטר, גובה של 1.67 מטר ובסיס גלגלים של 280 ס"מ, האמורים לתרום לתא נוסעים מרווח לחמישה נוסעים, לצד תא מטען בנפח 888 ליטר (עד הגג וללא מדף).

ה-QX50 ישווק בארץ בגרסת מנוע אחת, הכוללת מנוע בנזין מתקדם מסוג VC-Turbo (עם יחס דחיסה משתנה לטובת חיסכון בדלק) בנפח 2.0 ליטרים, המפיק 268 כ"ס ומומנט מירבי של 38.7 קג"מ, המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה והנעה כפולה חכמה, המאפשרת העברת עד 50% מכוח ההנעה לגלגלים האחוריים, וכשאינכם זקוקים לזה אתם ממשיכים ליהנות מנהיגה חסכונית ויעילה בהנעה קדמית. עם יחידת הכח הנ"ל מציע הדגם ביצועים ספורטיביים עם תאוצה ל-100 קמ"ש ב-6.3 שניות, מהירות מרבית של 230 קמ"ש וצריכת דלק משולבת של 11 ק"מ לליטר.

אינפיניטי QX50

הדגם ישווק ברמת גימור אחת "PURE" הכוללת: חישוקי גלגלים "19, שמשות אחוריות מושחרות, פנסי חזית מסוג LED, תא מטען חשמלי, כניסה והנעה ללא מפתח, בקרת אקלים מפוצלת עם פתחי מיזוג אחוריים, מושבים קדמיים חשמליים עם 8 מצבי כיוונון, בורר מצבי נהיגה, בלם יד חשמלי, מולטימדיה עם מסך מגע "7 ומסך נוסף "8 השולט על בקרת האקלים ומערכות נוספות ברכב, וכן קישוריות אנדרואיד אוטו ואופל קאר-פליי. אבזור הבטיחות כוללת התרעת שמירת מרחק עם זיהוי הולכי רגל ובלימה אוטונומית, התרעה על סטייה מנתיב, התרעת שטח מת במראות הצד, התרעה על תנועה חוצה מאחור הכוללת בלימה אחורית אוטומטית, החלפת אורות אוט', חיישני חנייה אחוריים, מצלמת רוורס ועוד. בסעיף השלילה, בקרת השיוט אינה אדפטיבית ואין קיפול מראות חשמלי.

מחיר אינפינינטי QX50 תחרותי ומאוד אטרקטיבי לקטגוריה, ונקבע על 269,990 שקל

 

עוד מחדשות רכב