אלגנטיות אתלטית: מותג היוקרה ג'נסיס בישראל

מותג היוקרה ג'נסיס הושק הבוקר רשמית בישראל, עם הבטחה למותג שיפתיע, ירגש ויעלה על כל הציפיות. היצע הדגמים יחל בשלב הראשון עם צמד דגמים המבטיחים עיצוב יוקרתי, ביצועים חמים, טכנולוגיה עשירה ומחירים תחרותיים, לצד הבטחה לשירות ברמה שאינה מוכרת בארץ וטיפולים כלולים במחיר ל-3 שנים.

ששי כהן 23 בפבר, 2021
ג'נסיס G90

חברת כלמוביל מעמיקה את חדירתה לשוק הפרימיום, והשיקה הבוקר את מותג היוקרה ג'נסיס בישראל, במסיבת עיתונאים שנערכה באולם הדגל החדש והייעודי של המותג באזור התעשייה של הרצליה פיתוח, בסמיכות לשלל מותגי יוקרה נוספים המשווקים בארץ. החדרת המותג החדש לארץ תתבצע בתחילת הדרך בעזרת צמד  דגמי יוקרה, שישווקו עם הבטחה לחוויית שירות שתעלה על כל הציפיות לדברי היבואן, לרבות 3 שנות אחריות הכוללות גם את כל הטיפולים כלולים במחיר הרכב, והבטחה לטרייד-אין עתידי במחיר מחירון.


מותג ג'נסיס המהווה את חטיבת היוקרה של יונדאי, החל את דרכו בשנת 2008 כ-"יונדאי ג'נסיס", אך בסוף שנת 2015 הפך רשמית לחטיבה נפרדת (בדומה למהלך שעשתה בעבר לקסוס). עיקר מכירות המותג עד כה התרכז בדרום קוריאה ובשוק הצפון אמריקאי, וישראל היא בין המדינות הראשונות בעולם בהן מתחיל שיווק המותג ולמעשה מקדימה גם את מדינות אירופה. מאז שהושק ג'נסיס בעולם, הספיק המותג לקטוף כבר שלל פרסים נחשבים ואף כיכב בסקרי האמינות של j.d Power כמותג האמין ביותר מבין מותגי היוקרה 4 פעמים ברציפות. בראש חטיבת GENESIS ישראל עומדת דנה רביד-מנחם, אשר ניהלה בשנים האחרונות את השיווק של מרצדס בישראל.

ג'נסיס GV80

ג'נסיס GV80 – תא נוסעים עמוס עור איכותי, דיפוני עץ אמיתיים ואבזור עשיר

היצע הדגמים בארץ יכלול עם תחילת השיווק צמד דגמי סדאן ורכב פנאי אחד, הנהנים מעיצוב ייחודי ברוח פילוסופיית העיצוב 'אלגנטיות אתלטית' של היצרן, מנועים חזקים, רמת אבזור גבוהה במיוחד ותמחור תחרותי מול הדגמים המתחרים. בסעיף הבטיחות, כל הדגמים ישווקו כבר מרמת הגימור הבסיסית עם כל חבילת הבטיחות המתקדמת שהיצרן מציע. בג'נסיס מבטיחים מכוניות יוקרה שנבנו במטרה להתחרות בטובות שבמתחרות ולשם כך, גויסו לחברה נבחרת אנשי פיתוח ומחלקת עיצוב הכוללים שמות גדולים מענף הרכב העולמי שאוחדו על-מנת לפתח מוצר יוקרתי ברמה הגבוהה ביותר. בהמשך השנה יגיעו 3 דגמים נוספים לרבות SUV חשמלי.

"חווית לקוח הטובה ביותר"

כחלק מהחדרת מותג היוקרה החדש בארץ, מבטיחים בג'נסיס להעניק את חוויית הלקוח הטובה ביותר שלקוח יכול לקבל בארץ, עם נציג אישי שילווה את הלקוחות הן בשלבי הרכישה והן לאחר מכן בשירות. האחריות של הרכב תעמוד על 3 שנים וכלולים בה גם כל הטיפולים התקופתיים (עד 6 טיפולים ב-3 שנים), שירותי דרך ואיסוף הרכב מהלקוח למרכז השירות וחזרה, ותמיכה בלקוחות ברמה של 24/7.

השקת ג'נסיס בישראל

השקת ג'נסיס בישראל: מימין: יניב שיראזי מנכ"ל כלמוביל, בכיר מג'נסיס קוריאה, דנה רביד-מנחם מנהלת המותג בישראל ודוידי פיאמנטה מנכ"ל חטיבת הפרטיות בכלמוביל

היצע דגמי ג'נסיס בישראל עם תחילת השיווק

ג'נסיס G80 – מכונית הסאלון החדשה של היצרן (דור 3 למכונית שעימה פרצה ג'נסיס לעולם) המיועדת להתחרות בדגמים כמו מרצדס E קלאס, אאודי A6 וב.מ.וו סדרה 5. הדגם מציע מרכב סדאן דמוי קופה, מעוצב ויוקרתי במיוחד, הנעה אחורית, שימוש נרחב באלומיניום במרכב הרכב, ונמתח לאורך של 5 מטרים, לצד רוחב של 1.92 מטר, שיחד עם בסיס גלגלים של 301 ס"מ אמור להציע תא נוסעים מרווח למדי לחמישה נוסעים. הדגם יוצע עם מנוע טורבו 4 צילינדרים בנפח 2.5 ליטר, המפיק 304 כ"ס ו-43 קג"מ, משודך לתיבת הילוכים אוטומטית עם 8 הילוכים ומציע תאוצה ל-100 קמ"ש ב-6 שניות.

ג'נסיס G80

ג'נסיס G80 – מתחרה למרצדס E קלאס וב.מ.וו סדרה 5

הדגם יוצע ב-2 רמות גימור לבחירה, כאשר רמת הגימור  ELEGANT כוללת בין היתר ריפודי עור וגלגל הגה בחיפוי עור NAPPA, מושב נהג ונוסע עם כוונון חשמלי, מושב נהג עם ERGO MOTION SEAT עם עיסוי ו- 18 כיווני תנועה שונים, בקרת אקלים מפוצלת עם 3 אזורי טמפרטורה, תא מטען עם פתיחה חשמלית ופונקציית SMART TRUNK, לוח שעונים דיגיטלי תלת מימדי בגודל 12.3 אינץ' עם מצבי תצוגה משתנים, מערכת מולטימדיה עם מסך מגע בגודל 14.5 אינץ' ועוד.

ג'נסיס G80

ג'נסיס G80

רמת הגימור היוקרתית יותר, ה- LUXURY מוסיפה על כל אלה גם חישוקי סגסוגת 19 אינץ', גימור עץ אמיתי, ריפוד בעיצוב ה-G Matrix, אוורור מושבים קדמיים, חימום לגלגל ההגה, מנגנון סגירה רכב לדלת, מתלים אלקטרוניים אדפטיביים עם מערכת לסריקת הכביש PREVIEW ECS, תצוגה עילית בהקרנה על השמשה HUD ומערכת שמע משודרגת של חברת LEXICON עם 18 רמקולים.

מחיר ג'נסיס G80 יחל מ-385,000 שקל לגרסת הכניסה ועד 439,000 שקל לדגם הבכיר.

ג'נסיס GV80 – רכב פנאי-שטח 7 מושבים האמור להתחרות בדגמים כמו אאודי Q7 ומרצדס GLE. הדגם מצויד במנוע טורבו-דיזל בנפח 3.0 ליטרים המפיק 278 כ"ס ו-60 קג"מ, המשודך לתיבת שמונה הילוכים אוטומטית והנעה כפולה, ומציע תאוצה ל-100 קמ"ש ב-6.8 שניות וצריכת דלק ממוצעת של 14.9 ק"מ לליטר. ברמת הגימור הבכירה מצוייד GV80 במערכת מצלמה מתקדמת הסורקת את פני הכביש ומשנה את כיול הבולמים באופן מידי בכדי להתמודד עם פני הכביש ולהבטיח גיהוץ מושלם של מהמורות וריסון תנועות המרכב.

ג'נסיס GV80

ג'נסיס GV80

האבזור ברמת גימור ה- ELEGANT כולל בין היתר חישוקי סגסוגת 20 אינץ', ריפודי מושבים מעור מלא, גלגל הגה בחיפוי עור NAPPA, חיפוי דלתות ולוח שעונים מ- LEATHERETE, קונסולה מרכזית "מרחפת", מושב נהג עם ERGO MOTION SEAT עם עיסוי ו- 18 כיווני תנועה שונים, חלון גג פנורמי, בקרת אקלים מפוצלת עם 3 אזורי טמפרטורה עם שליטה משורת המושבים השלישית, מנגנון סגירה רכה לדלת, תא מטען עם פתיחה חשמלית ופונקציית SMART TRUNK, מראות צד מתכהות עם קיפול חשמלי וחימום אוטומטי, בקרת ירידה במורד DBC, מתלים אלקטרוניים אדפטיביים ECS, זכוכיות עם בידוד אקוסטי משופר, לוח שעונים דיגיטלי בגודל 12.3 אינץ' עם מצבי תצוגה משתנים ותצוגת D3, מערכת מולטימדיה עם מסך מגע בגודל 14.5 אינץ', ועוד.

ג'נסיס GV80

רמת הגימור הבכירה LUXURY מוסיפה בין היתר גם גלגל הגה בגימור דו גוני, ריפוד מושבים מעור NAPPA, שורת מושבים שלישית עם קיפול והרמה חשמליים ושליטה ממושב הנהג, דיפרנציאל אחורי מוגבל החלקה, מתלים אלקטרוניים אדפטיביים עם מערכת לסריקת הכביש PREIEW ECS, מערכת אקטיבית להפחת רעשי כביש, מערכת שמע משודרגת של חברת LEXICON עם 18 רמקולים, אינטרקום דו-כיווני, להגברת הקול בעת השיחה בין שורות הנוסעים ולחצן השתקת הסאונד בשורה השניה והשלישית ועוד.

מחיר ג'נסיס GV80 יחל מ-499,000 שקל לגרסת ה-ELEGANT ו-569,000 שקל לגרסת ה-LUXURY. 

במהלך השנה יושקו גם ה-G70, הסדאן הספורטיבי-יוקרתי, ה-GV70, ה-SUV החדש והצעיר מבין דגמי המותג בגרסת 5 מקומות ישיבה, שהושק בדצמבר 2020 בעולם וספינת הדגל של המותג, ה-G90 שנכנסת לסגמנט ה S-Class ורכב ראשון שלה נכח כבר בהשקת המותג.

ג'נסיס G90

ג'נסיס G90

צפי המכירות של ג'נסיס בשנה הראשונה עומד על כ-400 מכוניות ויעד של 3,000 מסירות בתוך 5 שנים.  לצד אולם הדגל של המותג בהרצליה, החברה תשיק בהמשך צמד אולמות נוספים ברחבי הארץ. לדברי כלמוביל, עוד טרם תחילת השיווק, נרשמו כבר 18 הזמנות לדגמי המותג.




עוד מחדשות רכב