אליפות אוסטרליה הפתוחה 2024 בטניס מתחשמלת בדגמי קיה החדשים

כחלק מקידום העידן החשמלי של קיה, סיפקה החברה כ-130 רכבים שישרתו את אורחי אליפות אוסטרליה הפתוחה 2024 (AO24) – אירוע הגראנד סלאם היוקרתי של הטניס באזור אסיה פסיפיק, כאשר 25 מהם הינם מדגמי ה-EV9 וה-EV6 שילוו בקמפיין תקשורתי עולמי נרחב.

ששי כהן 17 בינו, 2024
אליפות אוסטרליה הפתוחה 2024

כחלק מהמעבר לעידן החשמלי וקידום תחבורה ידידותית לסביבה, סיפקה בשבוע שעבר קיה כ-130 מכוניות אשר משרתים את מארגני, שחקני ואורחי אליפות אוסטרליה הפתוחה 2024 (AO24) – אירוע הגראנד סלאם היוקרתי של הטניס באזור אסיה-פסיפיק. גם השנה תהיה קיה מוטורס שותף ראשי של האירוע, כאשר במקביל מציינת החברה שותפות בת עשרים שנה עם שגריר המותג רפאל נדאל, כאשר במהלך טקס מסירת הרכבים, נחשף פסל של נדאל במתחם קיה בפארק מלבורן כמחווה לשגריר המותג העולמי של קיה.



קיה הציגה בפני נציגי הטורניר צי של 130 רכבים, הכוללים 15 מדגמי קיה EV9 החדשה, כ- 10 מדגמי ה-EV6, כ-10 רכבי קרניבל ו-95 מדגמי הסורנטו. הטורניר השנה מציין גם את הופעת הבכורה של קיה EV9 בצי הרכב הרשמי של אוסטרליה הפתוחה. הרכבים יספקו לשחקנים, נציגים רשמיים ו-VIP תחבורה בטוחה ונוחה ברחבי מלבורן במהלך הטורניר אשר, לראשונה, יפעל למשך 15 ימים, בין ה-14 ל-28 בינואר.

"בתור השותף הגדול ביותר של אליפות אוסטרליה הפתוחה, אנו שמחים למלא שוב תפקיד מרכזי בתמיכה במה שנחשב כאחד מאירועי הספורט היוקרתיים בעולם תוך הדגשת המחויבות המתמשכת שלנו למעבר לרכב החשמלי." אמר צ'ארלס ריו, סגן נשיא בכיר, וראש חטיבת מותג וחוויית לקוח בקיה העולמית.

"השותפות המתמשכת בין קיה לבין אליפות אוסטרליה הפתוחה מילאה תפקיד מרכזי בעזרה להפוך את ה-AO  לאירוע הספורט והבידור הפנומנלי שהוא היום, תוך חיבור ואינטראקציה עם מיליוני מעריצים ברחבי העולם", אמר קרייג טילי, אוסטרלי. מנהל הטורניר.

מתחם תצוגת דגמי קיה החשמליים באירוע

מתחם תצוגת דגמי קיה החשמליים באירוע

המותג גם משתף פעולה עם Uber One ומוסיף אווירה חשמלית ליוזמת צי האוהדים של Kia שהוקמה מחדש, תוך התמקדות בניידות בת קיימא. קיה תציע לחברי Uber One הזדמנויות לנסיעה חינם למשחקים בצי של 30 כלי רכב חשמליים, הכוללים שילוב של דגמי EV6 ו-EV9.

כחלק מקידום המכירות של דגמי החשמליות החדשים של קיה באירוע, יצטרפו כ- 80 אורחים, כולל לקוחות קיה שרכשו או שביצעו נסיעת מבחן באחד מדגמי החשמל של המותג ונבחרו מרחבי העולם באמצעות פעילויות קידום מכירות כדי ליהנות מטיול של פעם בחיים באוסטרליה, הכולל כרטיסים למשחקי AO24 וסיור מיוחד בפארק מלבורן. 15 משפיענים מיותר מעשר מדינות ישתתפו באירוע גם כאורחים של קיה וייצרו תוכן מ-AO24 בזמן שהם נוסעים בעיר מלבורן בדגמי קיה EV9.

במקביל הקימה קיה מתחם תצוגה לאורחי האירוע הכולל את דגמי ה-EV6 וה-EV9, לצד תצוגה של הקונספט החדש EV5 שאמור להיחשף בקרוב בגרסת הייצור שלו.

קיה EV9 אמור להגיע לארץ במהלך הרבעון הראשון של 2024. 

עוד מחדשות רכב