אלפא ג'ולייטה אוטומטית הושקה בישראל

מצוידת במנוע הטורבו 1.4 ליטר – 170 כ"ס ותיבת הילוכים אוטומטית רובוטית כפולת מצמדים , תשווק ב 3 רמות גימור ובמחיר החל מ- 169,900 ש"ח. שנה בדיוק לאחר שהחל שיווק אלפא ג'ולייטה עם גיר ידני בישראל , מרחיבה סמל"ת היבואנית את המשפחה ומתחילה בשיווק הג'ולייטה האוטומטית אשר ללא ספק תקרוץ יותר לנהג הישראלי ותסייע רבות…

ששי כהן 11 בספט, 2011

מצוידת במנוע הטורבו 1.4 ליטר – 170 כ"ס ותיבת הילוכים אוטומטית רובוטית כפולת מצמדים , תשווק ב 3 רמות גימור ובמחיר החל מ- 169,900 ש"ח.

שנה בדיוק לאחר שהחל שיווק אלפא ג'ולייטה עם גיר ידני בישראל , מרחיבה סמל"ת היבואנית את המשפחה ומתחילה בשיווק הג'ולייטה האוטומטית אשר ללא ספק תקרוץ יותר לנהג הישראלי ותסייע רבות למכירת המכונית בישראל.
הג'ולייטה האוטומטית תשווק עם אותו מנוע טורבו בנזין מוכר בנפח 1.4 ליטר , המפיק 170 כ"ס אשר משודך לתיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים מסדרת ה TCT בעלת 6 הילוכים . עם יחידת הכח הנ"ל , מציעה המכונית ביצועים זריזים למדי עם תאוצה ל 100 קמ"ש תוך 7.7 שניות בלבד כאשר ומהירות מירבית של 218 קמ"ש .
למרות הביצועים החמים , מצליחה הג'ולייטה להיות חסכונית וידידותית במיוחד לסביבה עם הצהרת יצרן על תצרוכת דלק ממוצעת של 19.23 ק"מ לליטר ופליטת CO2 נמוכה למדי העומדת על 121 גרם לק"מ .
סמל"ת תציע את הג'ולייטה האוטומטית בשלוש רמות גימור כאשר כולן כוללות כסטנדרט את בורר ה DNA המאפשר לבחור בין שלושה מצבי נהיגה , מערכת START&STOP המכבה את המנוע בעת עמידה , מערכת שמע מקורית , מחשב דרך, בקרת אקלים ועוד .
מחיר אלפא ג'ולייטה אוטומטית נקבע על החל מ – 169,900 ש"ח ולדברי היבואנית נרשמו עד כה כבר למעלה מ 50 הזמנות .

עוד מחדשות רכב