אפליקציית ביטוח חדשה למבוטחי טסלה בחברת הפניקס

חברת הפניקס המבטחת את מרבית נהגי טסלה בישראל, משיקה אפליקציית ביטוח חדשה, המאפשרת שלל מידע אודות הביטוח, ביצוע פעולות ישירות מהטלפון ולראשונה גם כיסוי לנהג צעיר מזדמן, המאפשרת גם לנהגים חדשים לנהוג באופן זמני ברכב ללא הצורך ברכישת כיסוי ביטוחי קבוע ויקר.

ששי כהן 19 בדצמ, 2021
אפליקציית ביטוח טסלה הפניקס

חברת הפניקס, חברת הביטוח הרשמית של טסלה בישראל, ומי שאחראית לביטוח מרבית הדגמים שעלו עד כה לכביש, משיקה אפליקציית ביטוח חדשה וייעודית לנהגי טסלה המאפשרת ביצוע מגוון פעולות, לצד הוספה לראשונה של כיסוי ביטוחי זמני גם לנהגים חדשים בעלות של כמה עשרות שקלים ליום.

האפליקציה החדשה זמינה להורדה הן למשתמשי אנדרואיד והן למשתמשי אפל, וכוללת מידע רב אודות סוג הביטוח אותו רכשו הלקוחות, הכיסויים הכלולים בביטוח, התוקף שלו ומחירי ביטוח החובה והמקיף אותם רכשו הלקוחות. לצד שלל המידע, יכולים מעתה הלקוחות גם לדווח ישירות מהאפליקציה על מקרה של תאונה, או גניבה, לפתוח תביעה, לבצע שיחה ישירה למוקד, להעלות מסמכים ועוד, ואף להזמין ישירות אמבולנס או משטרה במקרה הצורך.

אחד החידושים העיקריים באפליקצייה העונה לשם "Insure My Tesla", נוגעת לאופציה שמציעה לראשונה חברת הביטוח, המאפשרת כיסוי מזדמן לנהג חדש, החל מעלות של 39 שקלים ליום אחד ועד ל-185 שקלים לכיסוי של 6 ימים. עד כה נמנעה מלקוחות טסלה האפשרות להוסיף נהג חדש מזדמן, ואלו שרצו לשלב נהג כזה ברכב נאלצו לרכוש כיסוי מלא וקבוע לנהג חדש, שגרם להתייקרות של יותר מפי 2 בפרמיית הביטוח.

אילו עוד הטבות כלולות בביטוח הייחודי של הפניקס לבעלי טסלה מעבר למחירים הנמוכים שסוכמו בין טסלה לחברת הביטוח? פטור מהתקנת כל סוג של התקן מיגון לרכב, פטור מהשתתפות עצמית בעת תיקון הרכב בכל אחד ממוסכי טסלה הרשמיים, 100% פיצוי לרכישת רכב טסלה חדש תמורת ישן (זאת אומרת במקרה של השבתת הרכב או גניבה שלו, יקבלו הלקוחות רכב חדש מהחברה זהה לרכב שהיה בבעלותם, עבור רכבים שגילם עד שנתיים ביום האירוע ועם פטור מהשתתפות עצמית) ועוד.

עוד מחדשות רכב